مهران مدیری با «ساعت ۶ صبح» به سینما می‌آید/ شاکردوست با «یادگار جنوب»؛ یک هفته دیرتر 

تبلیغات بنری


در دهمین جلسه شورای سندیکا برای کارگردانی فیلم های «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی و «ساعت شش صبح» به کارگردانی مهران مدری قرارداد ثبت شد.

یورنا دهمین جلسه شورای سندیکای تئاتر روز یکشنبه ۱۹ تیرماه در بنیاد سینما برگزار شد و شورا پس از بررسی درخواست ها و موضوعات مطرح شده، قرارداد دو فیلم سینمایی را ثبت کرد.

بر این اساس، فیلم سینمایی «پول و پارتی» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی از شبکه «شایسته فیلم» و فیلم سینمایی «6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی علی اوجی در این شبکه نمایش داده می شود. کانال شایسته فیلم. اکران از فردا چهارشنبه ۲۲ تیرماه. .

همچنین با درخواست پخش کننده فیلم «یادگار جنوب» مبنی بر تعویق یک هفته ای نمایش این فیلم موافقت شد و مقرر شد «یادگار جنوبی» 30 تیرماه اکران شود.

«6 صبح» دومین ساخته مهران مادری بعد از «ساعت 5 عصر» است و با سمیرا حسن پور، مهرداد صدقیان، مونا فرقاد، مهران مادری، تینو صالحی، سعید زارعی، منصور نصیری، خیام وقار کاشانی و… …بازیگران این فیلم هستند.

«پول و پارتی» شانزدهمین ساخته سعید السهیلی به تهیه کنندگی سینا مهراد است. سعید سهیلی و پردیس احمدیه بازیگران اصلی این کمدی عاشقانه هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *