مهابادی در رادار ۳ تیم مطرح لیگ دسته اولی

تبلیغات بنری


داود مهابادی مورد توجه 3 تیم مطرح در لیگ برتر برای نیمکت نشینی قرار گرفته است.

یورنا – لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که برخی از تیم ها صعود نکرده و برخی دیگر سقوط کرده اند، بنابراین مسئولان آنها باید به فکر تغییرات باشند.

فجر شهیدسبسی شیراز در حالی که فاصله بسیار کمی تا بازگشت به لیگ برتر داشت، تنها به دلیل تفاضل گل کمتر مقابل چادرملو اردکان شکست خورد و این فرصت طلایی را هدر داد.

گفته می شود مسئولان این باشگاه به دنبال تقویت تیم خود در فصل آینده و ایجاد تغییراتی در کادر نمایندگی شیراز هستند.

دیگر تیمی که برای بازگشت به لیگ برتر تلاش زیادی کرد سایپا بود که با وجود تغییرات مدیریتی ناکام ماند تا نارنجی پوشان نیز به فکر تغییر نیمکت در تیم خود باشند.

اما پکان تهران از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد و تغییرات در کادر مربیگری این تیم دور از ذهن به نظر نمی رسد هر چند گفته می شود عنایتی تمایل زیادی برای فعالیت در این تیم ندارد. لیگ پایین

داود مهابادیاین مربی کارکشته و باتجربه که سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد و در تیم های مطرحی فعالیت می کند مورد توجه مسئولان این سه باشگاه قرار گرفت و طرفین مذاکرات مقدماتی را در این زمینه انجام دادند و حتی گفته می شود که او این کار را انجام داده است. . به صندلی سایبا نزدیک شوید.

بازیکن سابق استقلال با گهر درود به لیگ برتر صعود کرد و در دوران مربیگری خود با مس سرشیشمی در مسابقات مقدماتی شرکت کرد. این مربی با سابقه و با اخلاق، هدایت فجر صباسی، شاهین بوشهر، بس همدان، آلومینیوم اراک و راهنا را نیز شاهد بود.

با این حال باید منتظر ماند و دید تکلیف نیمکت این سه تیم قدیمی و ریشه دار چه می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *