مقاله استاد دانشگاه شریف روی جلد نشریه معتبر علوم اعصاب و شیمی

تبلیغات بنری


طرح جلد آخرین شماره مجله ACS Chemical Neuroscience انجمن شیمی آمریکا، یکی از معتبرترین مجلات بین رشته ای در زمینه علوم اعصاب و شیمی، به مقاله ای از گروه تحقیقاتی یک استاد شیمی از دانشکده شیمی اختصاص دارد.

به گزارش یورنا؛ ACS Chemical Neuroscience of the American Chemical Society، مجله بین‌رشته‌ای معتبر در علوم اعصاب و شیمی، طراحی جلد آخرین شماره خود را به مقاله‌ای از گروه تحقیقاتی محمدرضا هرمزی نژاد، استاد علوم اعصاب و شیمی اختصاص داده است. دانشکده شیمی.

تیم تحقیقاتی محمدرضا هرمزی نژاد، استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف، با توسعه یک سنسور ماتریس چند رنگ بر اساس پوشش فلزی نانومیله های پلاسمونیک طلا با نقره، روش رنگ سنجی جدیدی را همراه با روش های یادگیری ماشین ارائه کردند. برای شناسایی و تعیین کمیت نشانگرهای زیستی بیماری های مرتبط با زوال عقل، نتایج این تحقیق در مجله ACS Chemical Neuroscience منتشر شد و با تصمیم هیئت تحریریه مجله، به عنوان طرح جلد آخرین شماره این مجله انتخاب شد. .

مقاله استاد دانشگاه شریف روی جلد مجله معتبر علوم اعصاب و شیمی

این مقاله یکی از دستاوردهای پژوهشی پایان نامه رضا کوهسار دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی تجزیه دانشکده شیمی است که با همکاری افسانا عروجی محقق فوق دکتری در گروه تحقیقاتی دکتر هرمزی نژاد انجام شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *