معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از بیمارستان در حال احداث ملایر بازدید کرد

تبلیغات بنری


رحیمی در بازدید از بیمارستان در حال ساخت امیرالمومنین(ع) ملایر گفت: امیدواریم بیمارستان 96 تختخوابی ملایر با تلاش همه دست اندرکاران هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

یورنا – به گزارش ویپدا، معاون اداری و توسعه منابع وزارت بهداشت در بازدید از استانداری همدان از بیمارستان امیرالمومنین(ع) ملایر بازدید و در جریان آخرین تحولات مادی این پروژه قرار گرفت.

بهروز رحیمی در این بازدید بر ضرورت رفع نواقص و نواقص این بیمارستان و تجهیز کامل آن تاکید کرد و گفت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) ملایر یکی از پروژه های مهم درمانی استانداری همدان است. افتتاح آن شاهد افزایش چشمگیر خدمات درمانی برای ساکنین این منطقه بود.

رحیمی همچنین ابراز امیدواری کرد با تلاش همه کارگران این بیمارستان به زودی این بیمارستان به بهره برداری برسد تا خدمات مورد نیاز ساکنان این منطقه بهبود یابد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دسترسی خیرین به حوزه بهداشت و درمان و گام های بلند برداشته شده در راستای توسعه حوزه سلامت در این شهرستان تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه دست اندرکاران، بیمارستان ملایر به بهره برداری برسد شامل 96 تخت می شود. بیمارستان در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار می گیرد

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *