مطالعه زندگی امام حسین (ع) زمینه‌ساز الگو برداری از ایشان است

تبلیغات بنری


گفتگو

نویسنده کتاب، معرفی سبک زندگی امام حسین (علیه السلام) از طریق داستان های کوتاه و کمتر شنیده شده را زمینه ساز افزایش اطلاعات جامعه و الگوبرداری از سید و سالار شهیدان (علیه السلام) دانست.

زینب عطای در گفت و گو با مرحله وی در خصوص موضوع کتاب «خورشید بر کاه» گفت: این اثر پنجمین قسمت از مجموعه «چهارده خورشید و یک آفتاب» است که مشتمل بر 14 جلد و به زندگی امام سوم شیعیان اختصاص دارد. ، حضرت اباعبدالله. (پسندیدن).

شیوه نوشتن او کتاب آفتاب بر نی خاطرنشان کرد: این کتاب شامل یکصد داستان کوتاه، با زبانی ساده و روایتی کوتاه و جذاب است که مهم ترین قسمت های شنیده شده از سیره سیدالشهدا (علیه السلام) است. سیدالشهدا علیه السلام زمان ولادت و امامت و شهادت و سیره امام حسین علیه السلام رمانی خوانده شده.

عطایی تائید کرد: تاکنون کتاب های زیادی درباره امام حسین (علیه السلام) نوشته ام که بیشتر آنها به مسیر نهضت و وقایع کربلا می پردازد، اما در این کتاب رمان های کمتر مطرح شده را نوشتم. در مورد جنبه های بیشتر زندگانی این امام جماعت به صورت فشرده بیان شده است.

وی علت کوتاه نویسی را بررسی کرد و گفت: داستان باعث می شود امروزه نوجوانان و جوانانی که به دلیل ارتباط با فضای مجازی به متن های کوتاه و معجزه علاقه مند هستند از خواندن اثر و پیگیری آن داستان ها خسته نشوند. کتاب های منتشر شده قبلی بسیار مفصل هستند.

نویسنده کتاب با تاکید بر پیام کتاب (خورشید بر کاه) خاطرنشان کرد: امام حسین (علیه السلام) در سن 63 سالگی به کربلا هجرت کرد و نقش مهمی در واقعه کربلا و نقش مؤثری در حفظ و حراست از خود بر جای گذاشت. اسلام. معرفی شخصیت ائمه معصومین (علیهم السلام) نقش مؤثری در تفکر، تدبر و انتخاب سبک زندگی دارد، زیرا آنان از الگوهای ارزشمند در مسیر سعادت و معرفی رویکرد و شیوه زندگی آنان محسوب می شوند. زندگی روش صحیح زندگی را به جامعه می آموزد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *