مصمم هستیم سطح روابط دولت و مجلس را ارتقا دهیم

تبلیغات بنری


شهرام دبیری که در اولین روز کاری خود در جمع مدیران و کارکنان دفتر معاونت ریاست جمهوری حضور داشت به همراه محمود حسینی پور سرپرست سابق دفتر معاونت ریاست جمهوری بر ضرورت وجود گفتگوی صادقانه و سازنده تقویت روابط دولت و مجلس

یورنا – شهرام دبیری که پیش از این به عنوان رئیس مجلس محلی در کشور فعالیت می کرد، با اشاره به جایگاه مهم و موثر معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در ایجاد و تقویت تعامل سازنده بین قوه مجریه و مقننه و تسریع در پیشرفت دولت. وی گفت: فردی که حدود 17 سال عضویت در نظام شورایی کشور موسوم به پارلمان شهری را داشته و سابقه ریاست شورای عالی استانداری را به عنوان پارلمان محلی شهر دارد. کشور با نحوه برخورد، ساختار و اهمیت کار نمایندگان، همکاری و هماهنگی در راه حل آشنا است و من در امور مردم دانش و تجربه دارم و مصمم به فعال کردن سطح روابط هستم همکاری دولت و مجلس در راستای اجماع و تقریب و به نفع مردم با استفاده از همه ظرفیت ها.

الدبیری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای خدمت و شهید آیت الله رئیسی و شهید هانیه افزود: بدون تعامل و همکاری مثبت قوای مجریه و مقننه. ، امور کشور ادامه خواهد داشت.» کشور و مردم با مشکلاتی روبرو خواهند شد و پیشرفت خوبی نخواهند داشت در شرایط کنونی ایجاد رابطه خوب بین دو قوه ضروری است و مصمم هستیم با تحکیم منافع مردم گام برداریم. سطح ارتباط و همکاری دولت و مجلس نمایندگان با بیان اینکه رئیس جمهور دارای دیدگاه و رویکرد چند فرقه ای است، گفت: پزشکی بارها اعلام کرده است که قصد دارد از ظرفیت ها استفاده کند. از همه جهت گیری های سیاسی، بر اساس توانایی افراد در مسئولیت های مختلف.»

نایب رئیس مجلس گفت: تلاش می کنیم با تک تک نمایندگان در مجموعه نمایندگان مجلس تعامل و ارتباط خوبی داشته باشیم و مطالبات مردم حوزه های انتخابیه از سوی نمایندگان را پیگیری جدی کنیم. معاون رئیس جمهور به حضور خود در شورای شهر و ریاست این شورا و همچنین شورای عالی استانداری ها اشاره کرد و گفت: همیشه بدون جهت گیری سیاسی و مستقل و بر اساس معیارها در انتخابات شوراها شرکت کردم. کار در امور مجلس از جمله پزشکیان مبتنی بر تعامل و حل مشکلات مردم است و استخدام مدیران بر اساس صلاحیت و توانایی آنهاست تا بتوانیم دست در دست هم در راستای اهداف نظام اسلامی کار کنیم. و در پایان از مردم راضی باشید.

الامین بر پرهیز از درگیری و تنش بین دو قوه تاکید کرد و گفت: مردم از هرگونه تنش و درگیری بین سطوح مختلف مسئولان خسته شده اند، بنابراین باید تلاش کنیم تا با نهایت همدلی، نزدیکی و صلح، امور کشور را دنبال کنیم. آثار این تعامل در زندگی مردم محسوس است از زحمات و خدمات حسینی پور، نمایندگان و دست اندرکاران معاونت امور مجلس گفت: برای ایجاد ارتباط نزدیک با مجلس باید همه دست به دست هم دهیم تا وزرا به نمایندگی از پزشکیان بروند به مجلس شورای اسلامی تا با حمایت از صدای بلند نمایندگان مسئولیت خود را آغاز کنند.

دبیرخانه تشریح کرد: آقای رئیس جمهور به صراحت اعلام کرده اند که نظر معظم له و موافقت معظم له به اعضای هیأت وزیران ارائه خواهد شد، لذا ما وظیفه داریم نظر ایشان را جلب کنیم تا اطمینان زیادی نسبت به مجلس به دست آوریم. پیشنهاد وزرا با ایجاد تعامل حداکثری با نمایندگان. در این مراسم حسینی پور رئیس اسبق مجلس با اشاره به اینکه فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران مایه خیر و برکت است، گفت: احساس ضرر می کنم چون امروز این نعمت خدمت را از دست می دهم اما از طرفی دیگر. و از طرفی این فرصت در اختیار برادر وفادار و انقلابی است و با حضور ایشان انرژی و روحیه مضاعفی در ادامه مسئولیت این نماینده ایجاد می شود. من برای هر کمکی در موفقیت آنها آماده هستم.

وی همچنین پیشنهاداتی را برای بهبود و ارتقای جایگاه و عملکرد این نماینده از جمله اتخاذ سامانه ارتباطی با نمایندگان در سطوح مختلف استانی ارائه کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *