مشکل سد معبر و دست‌فروشان تجریش رفع شد/ بهره‌برداری از اکو پارک فرحزاد؛ مهرماه

تبلیغات بنری


پروژه ارتقای کیفی پیاده روهای شمالی و جنوبی خیابان شهرداری حدفاصل قدس تجریش تا میدان الشهری همزمان با کمپین 135 توسط امید و افتخار به بهره برداری رسید.

یورنا – به گزارش شهروند؛ همزمان با ستاد عمید و افتخار 135، امروز (دوشنبه 24 مرداد 1403 ه. با حضور حسین نظری، معاون خدمات و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی دلجی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، سیدمهدی صباغ، شهردار منطقه یک تهران و برخی شهرها افتتاح شد. مدیران

حسین نذری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم گفت: بر اساس مصوبات و برنامه شورا اقداماتی برای نوسازی و زیباسازی میادین شهر تهران انجام شد که یکی از مهمترین اقدامات مرمت تجریش بود. مربع. بر این اساس طرحی در حوزه های شهرداری تهران و سازمان زیباسازی برای آغاز ارتقای کیفی میدان تجریش و شهرک آبیاری تدوین شده است. پیش از آن وضعیت این دو میدان مورد توجه تجار و اهالی بود اما اکنون رضایت شهروندان را جلب کرده است.

وی افزود: در اجرای این طرح هم پیاده رو و هم تقاطع امامزاده صالح تعریض شد و مشکلات این گذر برطرف شد. سد دستفروشی که در این منطقه وجود داشت برداشته شد و با اصلاحات مهندسی شاهد کاهش فشار ترافیک در میدان تجریش بودیم. همچنین ارتقای کیفی سایر میادین شهر تهران در نظر گرفته شده است که به زودی فعال می شود.

نظری ادامه داد: دستفروشان با تلاش شرکت تنظیم مقررات بازرگانی و صنایع در میدان تجریش جمع آوری و در مکان های مشخصی اسکان داده شدند. البته روند ساماندهی تا این حد ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شهرستان گفت: فاز اول پارک محیطی فرحزاد به مساحت 54 هکتار در مهرماه افتتاح می شود.

همانطور که مهدی صباغ شهردار منطقه یک در این مراسم گفت: طرح ارتقای کیفی خیابان شهرداری و میدان بیت المقدس با وام 40 میلیارد تومانی به مساحت 11 هزار متر مربع و مسیری که شهروندان این پروژه مناسب و سازگار بودند. کیفیت خیابان های اطراف که شهروندان به آن اعتراض داشتند ارتقا یافت. کیفیت این پروژه طی یک سال و نیم ارتقاء یافت و در این پروژه جاده رفت و برگشت به طول یک کیلومتر و عرض 6 متر احداث شد.

وی با اشاره به اینکه یک سال پیش دستفروشان نیز در این راستا ساماندهی شدند، گفت: با تلاش و همکاری سازمان زیباسازی تلاش کردیم تا مسیر رضایتمندی شهروندان را طی کنیم. البته پلیس و تجار نیز در اجرای این طرح همکاری داشتند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *