مشارکت بالا در انتخابات زمینه افزایش وحدت و اقتدار است

تبلیغات بنری


امام جمعه موقت تهران مشارکت گسترده سیاسی شهروندان، گروه ها و احزاب در انتخابات و انتصاب شایسته ترین فرد برای مدیریت دستگاه اجرایی کشور را عاملی تعیین کننده در افزایش اقتدار ملی و تحکیم روابط بین دولت دانست. و امت ایفا.

آژانس خبری مرحله – حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه های دینی و سیاسی تهران در مصلی امام خمینی (ره) گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و بر اساس اصل ششم قانون اساسی قانون اساسی کشور، باید با اجماع عمومی اداره شود. در چهار دهه گذشته، جمهوری اسلامی ایران وضعیت قدرت قابل توجهی را ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشارکت بالا، زمینه افزایش وحدت و اقتدار ملی فراهم شود و با انتخاب شایسته ترین فرد، راه برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های والای هموار شود. اسلام، انقلاب، رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی.

خطیب موقت جمعه تهران تاکید کرد: بدون شک مشارکت سیاسی گسترده شهروندان، گروه ها و احزاب در انتخابات و انتصاب شایسته ترین فرد برای مدیریت قوه مجریه در کشور نقش تعیین کننده ای در افزایش اقتدار ملی دارد. و قدرت تقویت رابطه دولت و ملت.

ابوترابی فرد تصریح کرد: ما نیز باید از این توانایی برای ایجاد قدرتی که نظام جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در اختیار ملت قرار داد استفاده کنیم و با این حضور باید حضور خود را در منطقه و جهان در مقابل ایران ثابت کنیم. قدرت های بزرگی که قدرت دارند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در این روزهای جنجالی و پرهیجان، بالاترین سطح اقتدار سیاسی و نفوذ فرهنگی و سیاسی را در منطقه و فراتر از آن به نمایش گذاشته و در اوج اقتدار بازدارنده امنیتی و دفاعی خود قرار دارد. با حادثه تلخ و سخت شهادت کاروان، کشور بهترین شرایط ثبات و آرامش را تجربه می کند.

ابوترابی فرد خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از هر فرصت، موقعیت و بستری برای تبیین و تحلیل توانمندی های انباشته نظام در طول چهار دهه که مبنای اقتدار و امید برای برون رفت از بحران اقتصادی و اجتماعی است استفاده کرد. و تنگناهای فرهنگی و پرهیز از هرگونه تهمت در هر زمان و این مهمترین وظیفه ما و هرکسی است که برای پست ریاست جمهوری کاندیدا شد.

وی افزود: رؤسای جمهور محترم، دولتمردان، قوای سه گانه و برادران مشمول انتخابات به نکات مهمی که رهبر انقلاب نیمه سال 1402 ه. حوزه اقتصاد ملی که دندان های عملی دارند.

امام جمعه تهران گفت: بدون رعایت عملی این سخنان، مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: افزایش هزینه ها بدون ایجاد ثروت و افزایش پای اقتصاد ایران به معنای رشد عدم تعادل بودجه، افزایش بدهی دولت به سیستم بانکی، رشد پایه پولی و در نهایت رشد تورم است. اینها ریشه مشکلات کشور است.»

خطیب موقت جمعه تهران گفت: در اظهارات و تحلیل های نامزدهای ریاست جمهوری به این نکته اشاره شده است و به گفته بسیاری از محققان و کارشناسان، ضعف مدیریت توسعه در ایران و بسیاری از کشورهای در حال توسعه، ضعف و ناتوانی است. دستگاه اداری برای اجرای اهداف برنامه های توسعه.

ابوالترابی فرد گفت: نهادی که می تواند راه را برای رسیدن به آرمان های والای هموار کند، نظام اداری است، من این حرف ها را هوشمندانه می گویم و در موارد دیگر هم موفق شده ام سخنرانی‌ها، اما هر کلمه‌ای پیامی دارد که در سیاست‌ها وجود دارد و کل مدیریت به نام ابلاغ کلی به فرماندهی است.

وی تصریح کرد: سیستم اداری الکترونیک هوشمند، شفاف، هدف گرا، نتیجه گرا، تحول آفرین، نوآور، دانش بنیان، غیرمتمرکز، مردم مدار، عدالت محور، چابک و مناسب برای وظایف حاکمیتی است. وظیفه دولت است نه مدیریت نسبی، با وظایف حاکمیتی و در بالاترین سطح بهره وری، با نگاه به درون و با استفاده از تمام توانمندی های داخلی کشور و نگاه به بیرون، ضمن استفاده مناسب از فرصت های منطقه ای و بین المللی، این اداری سیستم. مهم ترین و اساسی ترین نیاز برای مدیریت توسعه در کشور است که ما با آن فاصله داریم.

خطیب موقت جمعه تهران با تاکید بر اینکه دستیابی به برنامه های توسعه مطلوب در کشور مستلزم وجود دو رکن اساسی میل و توانایی است. عنصر مطالبه عزم و اراده سیاسی برای تحول در ابعاد کمی و کیفی جامعه می گوید که رئیس جمهور، مدیران ارشد و وزرا باید این اراده را برای رسیدن به اهداف و اهداف توسعه داشته باشند، اما این اراده به تنهایی چنین نیست. کافی است.

وی تصریح کرد: ما علاوه بر میل، به ظرفیت نیاز داریم که نشان دهنده وجود یک نظام اداری توانا و با کیفیت در دستیابی به اهداف نظام سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالترابی فرد در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: معاون اول قوه قضاییه پیش از خطبه جمعه تهران گزارشی الهام بخش ارائه کرد. برای رئیس فهیم، پرتلاش و آگاه قوه قضاییه و همه همکاران متعهد و فرهیخته دستگاه قضایی آرزوی موفقیت دارم و به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر محسوس بودن عدالت در زندگی مردم اشاره می کنم.

وی همچنین افزود: بدون شک تجسم عدالت در زندگی مردم یکی از دغدغه های رئیس قوه قضائیه است. امیدواریم همکاران قوه قضائیه و حقوقدانان مجامع علمی و دانشگاهی تمام توان خود را به کار گیرند تا این اقتدار را به سمت جایگاه زیبنده نظام سوق دهند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *