مس‌سونگون ۳ امتیاز سن‌ایچ را نوشید/ قمی‌ها حریف گهر زمین نشدند! – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش سرویس ورزشی یورنا. امروز هفته هفتم لیگ برتر فوتسال برگزار می شود سه دیدار در شهرهای تبریز، قزوین و سیرجان برگزار شد که میس سونگون توانست میهمان خود سن اچ را شکست دهد و تیم جهر زمین در خانه قمی را شکست داد. در دیگر دیداری که امروز برگزار شد، کروپ موفق شد با برتری مقابل بندرعباسی امتیاز کامل این دیدار را کسب کند.

شاگردان حسین افضلی تیم گردامین سیرکان که به مصاف تیم فوتبال قم رفت با شخصیت های برجسته بهترین تیم میدان بود و با گل های اسدشیر و بهروزی توانست با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهد.

تیم میس سونگون ورزیگان نیز در تبریز میزبان باشگاه سین ساوه بود و با اینکه با محرومیت و مصدومیت تعدادی از ستاره های خود مقابل میهمان قرار گرفت اما شاگردان از شکست حریف ناراحت نشدند و با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند. -1، یکی باقی بماند. یکی از مدعیان پس از گتی. روح الله العیتری و مهدی مهدیخانی برای لمس گلزنی کردند و مسعود عباسی تک گل سان اچ را به ثمر رساند.

گروه الوند که مقابل پالایشگاه بندرعباس قرار گرفت در نیمه اول بدون گل وارد رختکن شد اما نیمه دوم پر اتفاق بود و پس از اخراج محمد حسین بازیار از تیم البندری و ضربه پنالتی به پایان رسید. علی مروتی اولین گل گروه را به ثمر رساند. طبیعتاً البندریس تسلیم نشد و محمدحسین دهقانی بلافاصله گل تساوی را به ثمر رساند اما علی مروتی بار دیگر به دروازه تیمش رسید و گل پیروزی را به ثمر رساند و کروپ را در خانه برنده ترک کرد.

جیتی بسند در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با 19 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد. مس سونگون با 17 امتیاز به دنبال این تیم است و کروپ الوند با 16 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. در انتهای جدول نیز سه تیم سون اچ، فرش آرا مشهد و ارالکو آرام با 5 امتیاز همچنان مشعل را در اختیار دارند.

خانم سونگون به سینه رحم نکرد/قمیس در مقابل جیهار شکست خورد!

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *