مسدودیت محور کندوان تا پایان مردادماه

تبلیغات بنری


در حالی که کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی کشور خبر می دهد، کارشناس مرکز مدیریت راه کشور از مسدود بودن محور کنداو به دلیل اجرای عملیات راهسازی در روز یکشنبه، دوشنبه، خبر داد. سه شنبه هر هفته تا پایان مرداد. .

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور به تشریح وضعیت تردد در محورهای برون شهری پرداخت و گفت: محور چالوس و اتوبان تهران – جاده شمال (رفت و برگشت) از ساعت 6 صبح. در تاریخ 14 آگوست تا 24:00 در تاریخ 16 آگوست (24 ساعت) تعطیل است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور پیگیری کرد: تردد در بزرگراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره 2 و یک، بزرگراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل محمدشهر تا پل کلک و بزرگراه کرج – قزوین در محدوده مهروولا و ینجی امام. محور شهریار – تهران در برخی مناطق، مقاطع و محور ورامین – تهران در محدوده قلات نو شادیب و بزرگراه ساوه – تهران در محدوده احمدآباد تقریبا سنگین با این گزارش مواجه شد.

معصومی از وزش باد و گرد و خاک در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی بیان کرد: محور هشتگرد – طلقان، خرانک – یزد و یزد – کمربندی دربید جدید مسدود است.

یک کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محور کنداو واقع در استان مازندران از مورخ 22 مرداد 1303 لغایت 31 مرداد ماه 1403 به صورت شبانه روزی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به دلیل اجرای عملیات راهسازی فوق فعالیت می کند محور بسته، مسدود و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر است. همچنین محور هراز واقع در استانداری مازندران از مورخ 23 مرداد 1403 لغایت 30 شهریور 1403 از ساعت 6 الی 14 روز چهارشنبه، به دلیل اجرای عملیات راهسازی، محور فوق مسدود و تردد در آن انجام می شود. از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان پذیر است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *