مرکز تحقیق و توسعه فناورانه مشترک لوازم خانگی با چین ایجاد می‌شود

تبلیغات بنری


دبیر انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به راه اندازی مرکز تحقیقات و توسعه فناوری مشترک لوازم خانگی با چین گفت: با توجه به سهم بزرگ چین در بازار جهانی، بازاریابی و فروش را از طریق این مرکز ادامه خواهیم داد. . .

یورنا- عباس هاشمی دبیر انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی گفت: جایگاه صنعت لوازم خانگی باید مشخص شود تا توسعه صنعتی پایدار و در نتیجه صادرات محقق شود.

دبیر انجمن ملی صنایع لوازم خانگی با اشاره به قیمت گذاری دستوری گفت: این موضوع در کشور وجود دارد و انجمن وارد این موضوع شد و جلسات مختلفی را با نهادهای ذیربط از جمله وزارت حراست و اتاق بازرگانی برگزار کرد. . تجارت

وی افزود: همانطور که اعلام شد، قیمت گذاری کالاهای اساسی را هدف قرار داده و از سایر صنایع حذف می شود.

الهاشمی با اشاره به اینکه حجم مالی بازار لوازم خانگی در دنیا بالغ بر 600 میلیارد دلار است، گفت: سهم لوازم خانگی 1.4 درصد از تولید ناخالص داخلی و سهم مالیاتی این صنعت 68 درصد از تولید ناخالص داخلی است. کل مالیات ها

دبیر انجمن ملی صنایع لوازم خانگی تاکید کرد: می توانیم مواد اولیه را به صورت اعتباری از صنایع اولیه تامین کنیم که عاری از رانت و مسائل دیگر است که منجر به رونق تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز مشترک لوازم خانگی را با چین در زمینه تحقیق و توسعه فناوری ایجاد می کنیم، گفت: طراحی و نوآوری محصول، آموزش کارشناسان و شبکه تامین قطعات یدکی و تعیین استانداردها را با جدیت دنبال می کنیم. . یک عمل

دبیر انجمن ملی صنایع لوازم خانگی گفت: بازاریابی و فروش را از طریق این مرکز پیگیری می کنیم زیرا چین سهم زیادی در بازار جهانی دارد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی (HAMX 1403) از 28 مرداد ماه سال جاری آغاز به کار می کند و تا 21 این ماه پذیرای حضور بازرگانان، صنعتگران داخلی و خارجی و علاقمندان به صنعت لوازم خانگی خواهد بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *