مروری بر نهمین روز یورو ۲۰۲۴؛ صعود بی دردسر سلسائو و امید به بازگشت شباطین سرخ در بازی پایانی

تبلیغات بنری


پس از پایان هفته دوم یورو 2024، سه دیدار مهم برگزار شد.

یورنا – نهمین روز از رقابت های یورو 2024 شب گذشته با انجام 3 دیدار پیگیری شد. در اولین بازی گرجستان مقابل جمهوری چک با نتیجه یک بر یک متوقف شد. پرتغال در دیدار دوم توانست قاطعانه از سد ترکیه بگذرد و در آخرین دیدار بلژیک با دو گل رومانی را شکست داد.

در ادامه به نتایج دیدارهای روز نهم می پردازیم:

گروه F

جمهوری چک 1 – گرجستان 1

گل ها: میکاوتادزه (4+45) از محوطه جریمه برای گرجستان و پاتریک چک (59) برای چک.

در وقت های تلف شده نیمه اول، دانیل سیبرت داور آلمانی با استفاده از فناوری VAR یک ضربه پنالتی را برای گرجی ها اعلام کرد که جورج میکاوتادزه آن را تبدیل به گل کرد تا شاگردان ویلی ساگنول با برتری 1-0 به رختکن بروند.

در نیمه دوم چک برای جبران گل از دست رفته پیش رفت و در دقیقه 59 از روی یک کرنر ضربه سر آینگر به تیر دروازه برخورد کرد اما توپ برگشتی با برخورد به پاتریک شیک وارد دروازه شد و گل مساوی شد.

چک و گرجستان با ثبت این نتیجه یک امتیازی شدند و هر دو تیم امید خود را برای صعود به مرحله حذفی حفظ کردند.

گروه F

کشور پرتغال 3- ترکیه صفر

گل ها: برناردو سیلوا (21)، سامیت آکایدین (28 گل به خودی) و برونو فرناندز (56) برای پرتغال

پرتغال که در دیدار قبلی به سختی توانست چک ها را شکست دهد، در بازی امروز عملکرد بسیار بهتری داشت و پاداش برتری اش را گرفت.

از طرفی تیم ترکیه ای که با تغییرات متعدد نسبت به دیدار اول وارد زمین شد و آردا گولر را در ترکیب قرار نداد، اشتباهات زیادی مرتکب شد و البته به سختی تنبیه شد.

در جدول رده بندی گروه ششم پرتغال با 6 امتیاز صدرنشین است، ترکیه با 3 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم های چک و گرجستان هر کدام با یک امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

گروه E

بلژیک 2 – رومانی صفر

گل ها: یوری تیلمانز (2) و کوین دی بروین (80) برای بلژیک

گل زودهنگام تیلماس باعث شد تا شاگردان تدسکو صاحب توپ و میدان شوند

لوکاکو نیز در دقیقه 63 موفق به زدن یک گل شد اما این گل توسط VAR مردود شد.

رومانی با وجود این شکست 3 امتیازی باقی ماند و برتری خود را برای بهترین تفاضل گل حفظ کرد. بلژیک نیز با 3 امتیاز به رتبه دوم صعود کرد و امیدهایش برای صعود همچنان زنده ماند. اوکراین و اسلواکی با 3 امتیاز و تفاضل گل در رده بعدی قرار دارند. به این ترتیب شرایط پیچیده ای بر این گروه حاکم شد و دیدارهای دور پایانی مرحله گروهی را بسیار حساس کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *