مرز‌های اربعینی کشور، مهیای آغاز موج بازگشت زائران است

تبلیغات بنری


رئیس سازمان حمل و نقل زمینی و زمینی گفت: تمامی مرزهای الاربعین کشور آماده خدمت رسانی است تا بازگشت زائران حسینیه الاربعین به کشور آغاز شود.

یورنا – به گزارش سازمان حمل و نقل زمینی و راهداری کشور، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان از افزایش امکانات رفاهی در پایانه های مرزی به منظور ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی خبر داد. وی گفت: زیرساخت‌ها همچنین گذرگاه‌ها و تأسیسات مرزی تقویت و توسعه یافته‌اند که از آن جمله می‌توان به افزایش تونل‌های مه‌پاش، چتر، افزایش امکانات بهداشتی، گیت‌های خروجی و همه چیز برای رفاه حال زائران اشاره کرد.

امانی وضعیت جاده ها و مسیرهای فعلی منتهی به گذرگاه های مرزی را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد و افزود: روکش آسفالت، اصلاح نقاط پرحادثه، خط کشی و تامین روشنایی از جمله اقدامات راهداری است که از سال گذشته تاکنون اجرا شده است. سال با دو تلاش

وی به روند جابجایی زائران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی از دورترین نقاط کشور تا مرزهای خروجی اربعین اشاره کرد و این روند حمل و نقل را تاکنون مناسب ارزیابی کرد و افزود: مدیریت سفر زائران خروجی. حرام مرزها و بازگشت به کشور تاکنون مطلوب بوده است و از زائران اربعین حسینی تقاضا می شود با رعایت برنامه سفر و عدم موکول به روزهای پایانی، شرایط برای برنامه ریزی بهینه این سازمان فراهم شود. در محل و بهترین خدمات به زائران حضرت سیدالشهدا علیه السلام ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *