«مرد ابدی» به چاپ سوم رسید

تبلیغات بنری


کتاب سه جلدی انسان ابدی; روایتی مستند از زندگی سردار شهید حسن تهرانی مقدم به قلم معصومه سپهری است که در کمتر از چهار ماه به چاپ سوم رسید.

یورنا- کتاب «انسان جاویدان» روایتی مستند از زندگی سردار شهید حسن تهرانی مقدم است که نویسنده اثر توانسته است روح لطیف و انسانی و حال خوب معنوی این شهید عزیز را به کمک کلمات، به کمک کلمات، با لحنی ملایم و صمیمانه در سطرهای کتاب. تا لحظه شهادت با شهید حرکت کنید. به طوری که خواننده ناخودآگاه خود را شریک غم و شادی «حسن» می‌داند و حسرت و غم خانواده را در تحمل دوری «حسن» همراهی می‌کند و ممکن است در لحظاتی که امید به آمدن «حسن» یا کمی بیشتر از آن داشته باشد، شروع به دعا کند. در مدت اقامت با خانواده اش

انقلاب اسلامی دو ویژگی دارد که آن را از سایر انقلاب ها متمایز می کند. یکی از این دو ویژگی، ویژگی «پیشرفت» است. با وجود همه موانع، نهضت انقلاب اسلامی همواره حرکتی رو به جلو بوده است و به راستی می توان گفت که در برابر سختگیری ها، توطئه ها، محدودیت خلاقیت ها، تحریم ها و تهدیدها هرگز متوقف نشده است.

روزها از این انقلاب می گذرد و اگر اتفاقات آن روزها در هر کشور دیگری رخ می داد، قطعاً باعث سقوط نظام سیاسی آن کشور می شد. اما انقلاب اسلامی توانست با قدرت و توانی بی نظیر آنها را هضم کند و با سربلندی از آنها بگذرد و راه خود را ادامه دهد.

یکی دیگر از ویژگی های انقلاب اسلامی، ویژگی «تولد» آن است. معمولاً بعد از مدتی نسلی که انقلاب می کند در آستانه شستن دست از ایده ها و آرمان های انقلابی است و انقلاب حمایت خود را از دست می دهد و به اصطلاح عادی می شود. اما انقلاب اسلامی اگرچه در قالب یک نظام سیاسی جلوه گر شد، اما آن نظام را از شور و شوق انقلابی خالی نکرد و نشان داد که پیشرفت و ترقی جز با پایبندی به «انقلابی گری» و وفاداری به ارزش های ملت محقق نمی شود. انقلاب، نه در گذر از ارزش های انقلابی و فراموشی شعارهای اساسی انقلاب.

حضور و شهادت شهدایی چون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید حمید، شهید چمران، شهید خرازی، شهید احمد الکاظمی، شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای عزیز این انقلاب را پایدار کرد. در عین حال نمی توان و نباید از نقش شهید بزرگوار که قهرمان برحق ملی در عرصه تولید انرژی، بازدارندگی دفاعی و امنیت است غافل شد.

الشاهدی که شبیه کتاب انسان جاودانه معصومه سپهری است که با همکاری خبرگزاری تسنیم و انتشارات شهید کاظمی به تازگی در کمتر از چهار ماه به چاپ سوم رسیده است، با روحیه و تلاش خود حماسه می آفریند. و مسائل جوانه های جدید در بدن جمهوری اسلامی ایران رشد می کنند. شهید حسن تهرانی مقدم.

معصومه سپهری در تلاشی دوازده ساله که منجر به این اثر شد، همه زوایای شهید حسن تهرانی مقدم را به مخاطب نشان می دهد. نگاه جامع نویسنده به بخشهای مختلف زندگی شهید تهرانی مقدم، «مرد جاویدان» را از جنبه های مختلف نظامی، اجتماعی و فرهنگی برای مخاطبان به ویژه نسل جوان اثری خواندنی و کاربردی ساخته است.

در بخشی از این کتاب آمده است:
به محض اینکه به مدرس رسیدند، از آنها تستی بی پاسخ گرفتند و مردود شدند. فردای آن روز ناصر میرزایی، صنعتگری که به صورت قراردادی برای حاج حسن کارهای بزرگی انجام می داد و به خاطر کارش در مدارس حضور داشت، به دلیل ناراحتی شدید سر کار نیامد. سیلاجی ظهر به او زنگ زد و گفت: آقا ناصر! حاجی آقا با شما کاری دارد.»
– کجایی ناصر؟!
حاج آقا من امروز نیومدم سر کار!
-چرا نیومدی؟!
ناصر سکوت کرد و حاج حسن از این سکوت شدت غم را فهمید.
حامی! به خاطر کاری که وقت و هزینه زیادی صرف کردیم اما نشد، اینقدر ناراحت شدی که حاضر نشدی؟! حامی! ما باید خیلی از این تست ها را انجام دهیم تا جواب بگیریم! سریع بیا، گروهت را بیاور، به قول من عمل کن!
ناصر رفت و به تیمش زنگ زد و بعد از بیست روز قسمت دوم را آماده کردند و این بار جواب گرفتند. امیدی که حاج حسن به مردم داد چیزی بود که هیچکس نمی دانست و نمی توانست بدهد! برای دمیدن امید و انگیزه در دوستانش ابتدا باید این گرما را در خود زنده نگه دارد! الحر که به او گفت: «خوب! اگر می خواهی برای امام زمانت، رهبرت، کشورت، مردمت و همه مظلومان تاریخ کاری کنی، همین است! پس خفه شو و برو! “

چاپ سوم کتاب «مرد جاودانه» مشتمل بر سه جلد، در 2000 صفحه، شمارگان 1000 نسخه و قیمت 1300000 تومان منتشر شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *