مردم به آینده تهران امیدوار باشند

تبلیغات بنری


نماینده تهران در شورای اسلامی به پروژه های عمرانی در پایتخت اشاره کرد و با اشاره به اینکه شهرداری تهران توانست پروژه هایی را که در گذشته متوقف شده بود راه اندازی کند، گفت: شهروندان باید به تهران امیدوار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا التهرانی در گفتگو با مرحله وی با اعلام پروژه های عمرانی در پایتخت خاطرنشان کرد: مردم تهران با اقدامات خوب و امیدوارکننده ای که در حال اجراست می توانند احساس امید کنند.

وی در این خصوص افزود: مشخص است که در این دوره از مدیریت شهری افراد پرتلاش و پرمشغله ای حضور دارند. نمایندگان تهران معمولاً در جریان مسائل شهری نیستند، اما گزارش های ارائه شده از سوی شهردار تهران بسیار کمک کننده بود و نمایندگان را از پیشرفت پروژه ها مطلع می کرد.

آقا تهرانی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از پروژه های شهری به صورت گسترده ابلاغ نشده است، گفت: قطعا شهروندان از دیدن فعالیت ها، اقدامات و تلاش های مسئولان خوشحال خواهند شد. البته مردم باید امیدوار باشند زیرا همکاران سخت کار می کنند و وضعیت روز به روز بهتر می شود.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به اینکه شهرداری تهران توانسته پروژه هایی را که در گذشته متوقف شده بود راه اندازی کند، گفت: البته انتقاد بد نیست و زمینه سازندگی را فراهم می کند اما کینه و افترا مذموم است.

وی ادامه داد: نباید نسبت به هم بی ادب و بی احترامی کنیم. همه نمایندگان مجلس، شورای شهر و مسئولان می توانند مطالبه کنند و باید نقد را بپذیرند. با استفاده از پیشنهادات دیگران کارها تکمیل می شود و به ثمر می رسد.

آقا تهرانی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر دلسوزی و امید بخشی به مردم تاکید دارند، یادآور شد: بر اساس این فرمایشات همه قوا باید با یکدیگر متحد شوند تا اقدامات و پروژه ها به ثمر بنشیند.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی با اشاره به رویکرد مجلس نسبت به اقدامات شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی، گفت: مجلس رویکرد مثبتی نسبت به اقدامات شهرداری برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی دارد. ، اما بودجه موضوع مهمی است و شهرداری و همچنین کافی در این موضوع مستثنی هستند. حتی برخی از پروژه های شهری به دولت کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *