مردم اجازه نخواهند داد که تمام مسائل کشور معطل برجام شود

تبلیغات بنری


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در مناظره های تلویزیونی دیدیم کسانی هستند که می خواهند دوباره کشور را تکان دهند، گفت: مردم ما دیگر اجازه نمی دهند همه مسائل کشور به تعویق بیفتد.

یورنا – محمدباقر قالیباف عصر امروز چهارشنبه 15 تیر 1403 در ورزشگاه شهید شیرودی تهران گفت: انتخابات ما را به هم رسانده و طبق قانون مهم ترین و کوتاه ترین راه حل مشکلات است.

وی تحول در عرصه های اقتصادی را اولین موضوع کشور ما عنوان کرد و افزود: مهم این است که چه کسی را انتخاب می کنیم. مشارکت مردم مانند سربازی است که در خط مقدم نبرد با دشمنان می جنگد.

قالیباف با اشاره به مناظره های تلویزیونی تاکید کرد: دیدیم افرادی تلاش می کنند جامعه را دو قطبی کنند و دیدیم افرادی هستند که می خواهند دوباره کشور را تکان دهند.

قالیباف در بخشی دیگر از اظهارات خود گفت: ما حداقل به اندازه صادرات نفت و سایر فرآورده های کشور در حال هدر دادن انرژی هستیم و این نتیجه بی تفاوتی و ناکارآمدی است. ناکارآمدی ریشه فساد است.

کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: مردم ما دیگر اجازه نمی دهند همه مسائل ملت به تعویق بیفتد.

وی با اشاره به مسئولیت خود در چهار سال گذشته به عنوان رئیس مجلس گفت: به همراه دوست عزیزم شهید بزرگوار مسیر و نقشه راهی را ترسیم کرده ایم که به لطف خدا ادامه خواهیم داد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیده اید که من هیچ وقت در مناظره ها دچار صرع نشدم و در شهرداری در طول 12 سال مدیریت شهر با وجود اینکه در آن زمان تحت فشار شدید دولت بودم، هرگز باعث آن نشدم. . دست برداشتن از.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *