مراکز مشاوره و روانشناسی در ۵۵۰ کتابخانه عمومی سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

تبلیغات بنری


نایب رئیس کمیته امداد در امور فرهنگی گفت: مرکز مشاوره روانشناسی خانواده های کم درآمد و مددجویان در 550 کتابخانه عمومی در سراسر کشور ایجاد می شود.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جلسه هماهنگی راه اندازی مراکز مشاوره و «سبک زندگی» روانشناختی در کتابخانه های عمومی کشور با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حجت الاسلام علی جعفری برگزار شد. معاونت فرهنگی کمیته امداد و مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور.

معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به تاثیرات مثبت ایجاد مراکز مشاوره و روانشناسی برای مددجویان گفت: در گام نخست در 550 کتابخانه عمومی در سراسر کشور مراکز مشاوره ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم این اقدام به تمامی کتابخانه های عمومی کشور تعمیم یابد.

جعفری از اهتمام جدی کتابخانه های عمومی با همکاری کمیته امداد برای ایجاد مراکز مشاوره قدردانی کرد و گفت: این اقدام در چارچوب تقویت شبکه کمک های فرهنگی است.

نایب رئیس کمیته امداد در امور فرهنگی، کاهش هزینه های مشاوره روانشناختی و روانشناختی به آسیب دیدگان را از اهداف اجرای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه عدالت فرهنگی در کمیته امداد تقویت می شود.

وی ارتقای دانش و بینش جامعه هدف را از دیگر اهداف راه اندازی مراکز مشاوره زندگی دانست و ادامه داد: با راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه ها، این مجموعه های عمومی رسما وارد حوزه خدمات مشاوره و روانشناسی می شوند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *