مدیران چهار بخش جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند – یورنا

تبلیغات بنری


31 قبل از شروع جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛

مدیران چهار بخش جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برای بیست و نهمین دوره از سوی امیر مشهدی عباس دبیر این دوره منصوب شدند.

به گزارش یورنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان – همدان با صدور احکام جداگانه ای مدیران چهار بخش را برای این دوره از جشنواره منصوب کرد. .
از این رو علیرضا آقایی به عنوان مدیر اجرایی، مزگان وکیلی آذر به عنوان مدیر گروه بین الملل، میثم جمالی به عنوان مدیر گروه ارزشیابی و نظارت و علیرضا سعیدی به عنوان مدیر روابط عمومی بیست و نهمین همایش بین المللی کودک و نوجوان منصوب شدند. جشنواره تئاتر نوجوان – همدان
بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان به دبیری امیر مشهدی عباس به همت اداره کل هنرهای دراماتیک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای دراماتیک ایران، آبان 1403 هجری شمسی با شعار «گفتگو بدون مرز» و با هدف «ترویج همدلی، همراهی» برگزار می شود. رشد، آگاهی و اعتماد به نفس کودکان ایرانی در مسیر هنرهای نمایشی.
«ارتقای مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان های اصیل خانواده و ارتباط بین نسل ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت با ایجاد زمینه مشارکت مؤثر کودکان». «کودکان و نوجوانان در ایران در تولید آثار نمایشی» عنوان بخشی از حقوق یک جامعه پویا و تأثیرگذار بخشی دیگر از اهداف بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *