مدیران پرسپولیس در حد محلات هستند/ رفیعی ۲ سر و گردن از بیرانوند بالاتر است

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گاریدو زمام امور را به مدیران پرسپولیس داده وقتی رسما شروع به کار کند، آن وقت متوجه می شود که مدیران پرسپولیس برای او چه تدارک دیده اند.

وحید قالیش در گفت و گو با میزان در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، وی تصریح کرد: پرسپولیس خیلی دیر است و در نقل و انتقالات تقریباً از اکثر تیم های لیگ برتری عقب است. او در حالی که ما تماشا می کردیم همه را ادعا کرد. اگر دیرتر حرکت کنیم، باید گروهی از نوازندگان رشته دوم را جذب کنیم.

وی ادامه داد: گاریدو زمام امور را به مدیران فنی پرسپولیس سپرد و حالا منتظر است تا درویش برای او بازیکن بخرد. وقتی رسما شروع به کار کند متوجه می شود که مدیران پرسپولیس برایش چه تدارک دیده اند. در مورد گاریدو هم باید بگویم که او مربی خوبی است اما در زمان های مختلف زمان زیادی را در یک تیم سپری نکرد. اسمار قبل از هدایت پرسپولیس مربی مورد اعتمادی نبود اما آمد و قهرمان شد.

عملکرد مدیران پرسپولیس در سطح محلی

بازیکن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقال پرسپولیس اظهار داشت: عملکرد گاریدو باید به مرور بازنگری شود. او قطعا نمی تواند با دست خالی کار کند و این نشان دهنده ضعف مدیریت است. در نقل و انتقالات باید چند بازیکن در پست های هجومی بیاورند و جای الترابی و اسماعیل فر را پر کنند. تیم تقریباً تغییر شکل داده و تیم قهرمان ناقص است. ما با وجود کنعانی و الگلسیانی نیازی به بازیکن دیگری در پست دفاع نداریم و اگر بازیکنی برای پست های مهم تری آورده شود باید برای دفاع هم بازیکن بیاورند. تعلل باشگاه به سرعت زمان را می کشد و این به ما نشان داد که عملکرد مربیان پرسپولیس در محدوده محلی است.

VAR تا پایان فصل به لیگ ایران اضافه نخواهد شد

کالیچ با بیان اینکه به هیچ عنوان در مسابقات این فصل فناوری VAR را معرفی نمی کنند، گفت: ابتدا می گفتند از اول فصل از داوری ویدیویی استفاده می کنند و حالا می گویند از هفته چهارم به بعد! قطعا تا پایان فصل به قیمت جیب خود این فناوری را به لیگ ایران اضافه نمی کنند. بسیاری از نتایج با این فناوری از دست می رود. به شما قول می دهم تا سال ها به پیشرفت فوتبال ایران فکر نکنند. تمام این بحث ها برای این است که ذهن فوتبال دوستان ایرانی را به هم بزند و بگوید ما به فکر فوتبال هستیم. یکی از مسئولان فدراسیون آنقدر می خورد که دیگر جا نمی ماند و این ها پدر فوتبال را آواره کرده اند.

رفیعی بهتر از بیرانوند است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه رفیعی بهتر از بیرانوند است، خاطرنشان کرد: در فصل نقل و انتقالات به شدت به بازیکن نیاز داریم و اگر به این وضعیت ادامه دهیم، گاریدو نیز دچار مشکل می شود. ” او باید با خونسردی و با تمام دست عمل کند تا حریفان را مصرف کند. ما نباید نگران خروج الترابی، اسماعیلی فرد و بیرانوند باشیم، زیرا بازیکنان بسیار باتجربه‌تری داریم. بیرانوند دید رفیعی را کاهش داده است. دروازه بان باسابقه ای که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، باید بگویم که بالابر من دو سر و یک گردن بالاتر از بیرانوند است، امیدوارم پیشکسوتان کمتر اشتباه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *