محور هراز پاکسازی شد

تبلیغات بنری


رئیس راهداری و حمل و نقل زمینی محور هراز گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران، محور هراز که در معرض سیل قرار داشت پاکسازی شد.

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مازندران، کوروش روشن گفت: پس از بارندگی شدید شب گذشته و سیلاب، عوامل راهداری و سایر دستگاه های امدادی بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین آلات در محورهای اصلی و روستایی به حالت آماده باش درآمدند. اقدامات لازم برای بازگشایی راه ها و امدادرسانی به مصدومان انجام شد.

روشن ادامه داد: بیش از 20 راهدار با 15 دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب اکیپ راهداری مشغول انجام عملیات آواربرداری و پاکسازی بودند.

وی مناطق مشارکت کننده در محور هراز پنجاب، کهرود، حدفاصل جزنگ تا شاهاندشت و 20 روستا در بخش لاریگان را نام برد.

رئیس راهداری و حمل و نقل زمینی محور هراز تاکید کرد: با توجه به تداوم این شرایط و تا اطلاع ثانوی راهشکن های این شهرستان با استفاده از تمامی تجهیزات در محورهای فرمانداری به ویژه محورهای شریانی و کوهستانی در آماده باش هستند. .

لازم به ذکر است مسافران و رانندگان می توانند برای اطلاع از تردد در محورهای استان و استان و همچنین اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها، ازدحام و یا احتمالی به سایت www.141.ir مراجعه و یا با شماره تلفن رایگان 141 تماس بگیرند. محدودیت های ترافیکی و شرایط آب و هوایی

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *