محدودیت سرویس‌دهی خط یک مترو تهران در روز جمعه ۲۶ مردادماه

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل بهسازی و امنیت بخشی از نیمه جنوبی خط اول، سرویس دهی به مسافر بین ایستگاه علی آباد تا ایستگاه جوان مراد کسب در روز جمعه 5 مرداد ماه انجام نمی شود. ، 1403. روند بهسازی این خط تا پایان شهریور ماه آینده در روزهای جمعه ادامه خواهد داشت.

یورنا – به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، رضا محمدنژاد گفت: بهسازی یک خط مترو پس از 23 سال بهره برداری ضروری است و فاز اول این پروژه از محل عملیات اجرایی مترو آغاز می شود. پایان این هفته .

وی خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی خطوط برای حفظ و بهبود شرایط مناسب و ایمن باید مطابق با استانداردها انجام شود و با توجه به تردد بالای مسافران در این خط، تلاش شده تا با کمترین محدودیت در ارائه خدمات این کار انجام شود.

محمد نژاد با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده روند بهسازی این خط در روزهای جمعه تا پایان شهریور ماه آینده انجام می شود، گفت: روز جمعه هفته جاری همزمان با روند بهسازی، نهضت بهسازی انجام می شود. برگزار خواهد شد. قطارهای خط اول مترو تهران به دو قسمت تقسیم می شوند و از ایستگاه تجریش به ایستگاه علی آباد و بالعکس و همچنین از ایستگاه جوان مرد کسب به سمت کهریزک و شهر برند و بین علی آباد و جوان تردد می کنند. فقط ایستگاه مرد کسب. ایستگاه، خدمات ارائه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور تامین امنیت شهروندان در روز جمعه هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوسرانی برای جابجایی مسافران از ایستگاه علی آباد به ایستگاه جوان مراد قصاب و بالعکس همزمان با مترو انجام شد.

لازم به ذکر است در روند بهسازی خط، اصلاح و تعویض تجهیزات زیرساختی و روسازی آن قسمت از خط شماره یک مترو تهران به صورت همزمان انجام می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *