محدودیت‌های ترافیکی از ۱۰ تا ۱۳ مرداد در محور‌های مواصلاتی کشور اعلام شد

تبلیغات بنری


مرکز مدیریت راه های کشور از چهارشنبه تا شنبه (10 تا 23 مردادماه) در برخی محورهای مواصلاتی کشور محدودیت های ترافیکی اعلام کرد.

یورنا – بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد موتورسیکلت ها (به استثنای دوچرخه های پلیس و امداد و نجات) از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 19 مرداد لغایت ساعت 6 صبح روز شنبه 21 مرداد از محور کرج – چالوس ممنوع است. هرز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش، با اعلام ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در روز جمعه 21 مردادماه، از ساعت سه بامداد امروز از ابتدای بزرگراه تهران-شمال به سمت چالوس محدودیت ترافیکی اعمال می شود. بعدازظهر از ابتدا تردد در پل زنگلی (انتهای فتح شمالی) به سمت تونل البرز به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 17:00 از مرزن آباد به تهران (از شمال به جنوب) در یک جهت خواهد بود. .

این طرح از ساعت 23 روز جمعه 12 مردادماه به اتمام رسیده است، تردد خودروها از پل زنگول به سمت مرزن آباد به صورت دو طرفه انجام می شود، البته در صورت کم بودن حجم تردد، طرح یک طرفه اجرا و اجرا می شود. قبل از زمان اعلام شده اجرا شد.

شایان ذکر است تردد از جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنجولا برای اهالی و اهالی آزاد است اما در روزهای محدودیت جنوب به شمال تردد وسایل نقلیه از ساعت 11 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است. .

بر اساس این گزارش، تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است و در صورت افزایش حجم تردد و بنا به صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت موقت اعمال خواهد شد. در یک جهت تحمیل شده است. روز جمعه، 12 آگوست، از بلیر به جاده پلیس لاریگان و برگشت.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه کشور، تردد کامیون ها و کامیون های کوچک (به استثنای وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 19 مردادماه و همچنین از ساعت 6 مجاز است. ساعت الی 24:00 روزهای پنجشنبه و جمعه (21 و 12 مردادماه) از محور هراز ممنوع است.

شایان ذکر است در محور فشم از ساعت 17 الی 20 روز جمعه 21 مرداد از انتهای پل حاج آباد یا پیچ کیلیکان (ابتدای پیچ آریانا) در یک جهت اعمال می شود. ) به سمت خروجی فشم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *