مجید فراهانی، معاون جدید هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری شد

تبلیغات بنری


ماجد فرهانی معاون اجرایی و رئیس بنیاد ریاست جمهوری به عنوان معاون هماهنگ کننده و پیگیری بنیاد ریاست جمهوری منصوب شد.

یورنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدجعفر قیمبنا در حکمی مجید فرهانی را به سمت «معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

معاون اجرایی و رئیس بنیاد نهاد ریاست جمهوری با بیان این مطلب گفت: با توجه به نقش و اهمیت هماهنگی و پیگیری مصوبات اقتصادی، زیربنایی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی این نهاد و ارائه گزارش های مستند و به موقع از پیشرفت و نتایج مصوبات پروازهای استانداری و لزوم توجه به سخنان آقای رئیس جمهور و تاکید بر همفکری در همه امور، انتظار می رود با مشارکت در تلاش و استفاده از همه توانمندی ها و نیروهای شایسته و تعامل موثر با همگان به پیشرفت دست یابیم. مدیران موسسات و دستگاه های اجرایی با رعایت قوانین و مقررات جاری از جمله برنامه پنج ساله هفتم. منشأ کار و خدمات سازنده برای ملت و وظایف و مأموریت های تخصصی آن باشد.

مجید فراهانی، متولد 1352، دارای مدرک دکتری مدیریت بازرگانی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت ایران و لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. تخصص اصلی وی مدیریت پروژه و پورتفولیو است و نزدیک به سه دهه است که به تدریس، مشاوره و تحقیق در این زمینه می پردازد.

فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران (دوره پنجم)، رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر شمیرانات، دبیرکل و رئیس شورای مرکزی حزب الدعوه ایرانیان و همچنین عضویت در شهر شمیرانات است. شورا. هیئت مدیره انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، عضویت در شورای عالی و هیئت همراه و ریاست انجمن مدیریت پروژه ایران.

او در دانشگاه های مختلف از جمله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه معماری و هنر پارس و دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران دروس بازرگانی و مدیریت پروژه تدریس کرده و بیش از پانزده تالیف یا ترجمه کرده است. کتاب در زمینه های مختلف تخصصی

او اولین رئیس جایزه ملی مدیریت پروژه در ایران بود و گواهینامه حرفه ای مدیریت پروژه (PMP) را از موسسه مدیریت پروژه ایالات متحده (PMI) و گواهینامه بین المللی مدیریت پروژه PRINCE 2 را از OGC انگلستان دریافت کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *