ماراتن جشنواره فجر چه زمانی کلید می‌خورد؟ – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش «تابناق» به نقل از خبرگزاری صبا، پس از صدور حکم محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم فجر در چهل و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، فراخوان بخش سراسری این جشنواره در تاریخ 31 خرداد ماه جاری اعلام شد. سال و در بهترین شرایط زمان

بر همین اساس اعلام شد آخرین مهلت ثبت نام در سامانه جشنواره از 24 آبان لغایت 9 آبان ماه 1403 خواهد بود.

فراخوان بخش بین المللی این نشست نیز در تیرماه منتشر شد و ثبت نام در سامانه جشنواره در این بخش توسط تهیه کننده یا پخش کننده قانونی فیلم و ارسال آثار در بازه زمانی 15/5/1303 تا 1 آغاز شد. /9/1403، مربوط به 5 اوت 2024 و در 21 نوامبر 2024 اعلام شد.

با این حال تکلیف شرکت کنندگان در چهل و سومین دوره جشنواره مشخص است مگر اینکه مسئولان برگزاری جشنواره امسال قصد جدایی مجدد بخش بین المللی از بخش ملی را داشته باشند.

همچنین قاعدتا تکلیف دبیر جشنواره باید در این ایام مشخص شود چرا که طبق شواهد و قرائن احتمال عدم دبیری محمد خزایی در این دوره وجود دارد و در این مورد گزینه هایی مانند علی رضا تابش. محمد حمیدی مقدم، ابراهیم درق زاده و محمدمهدی طباطبایی نژاد، محمدمهدی اصغرپور و سیدصادق موسوی دبیر ستاد فجر 43 هستند و گمانه زنی های رسانه ای حکایت از نزدیک ترین گزینه به این سمت دارد.

زمان زیادی تا مهم ترین رویداد سینمایی سال باقی نمانده است، اما با توجه به کار حرفه ای خزایی در صدور زودهنگام فراخوان و شروع ثبت نام بخش سراسری از 24 آبان، جشنواره سقوط نکرد. پشت برنامه و تقویم

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *