ماجرای تغییر بازیگر نقش عمربن سعد در «مختارنامه» – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از ایرنا: شهاب عسگری گفت: از صدا و سیما کمی عصبانی هستم. چون من را 5 سال محروم کردند. قرار بود نقش عمر بن سعد بن ابی وقاص را در فیلم مختارنما داود میر باقری بازی کنم. ماهانه 3 میلیون تومان به مدت 5 سال قرارداد بستم. هر سال یک سوم اضافه به دلیل تورم.

به خاطر میر باقری 6 ماه هیچ جا کار نکردم اما گفتند کار نکن

اصغری خاطرنشان کرد: من 6 ماه تحت حکومت داود میرباقری بودم و جایی کار نکردم. بعد از 6 ماه قرارداد نوشته شد و فکر می کنم بعد از این همه سال سوله ساخته ام. همان سال که اولین چک را برایم آوردند، از دفتر مختارنامه تماس گرفتند که طبق نامه ای ممنوع الکار هستید.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که با دوستان خانوادگی داشتم به این مشکل افتادم. من از صدا و سیما عصبانی هستم چون به ناحق مرا تحریم کردند.

حتی فرش زیر پایم را برای ساختن فیلم فروختم

10 سال در آلمان زندگی کردم، اما عشق به کشورم مرا به کشورم بازگرداند. عشق به سینما و دوبله باعث شد برگردم
بازیگر فیلم سردار جنجل (امیر قویدل 1362) از اینکه چرا شما و همرزمانتان با وجود سابقه طولانی تان مشهور نیستید می گوید؟ وی گفت: فیلم عقاب ها (ساموئل خاچیکیان 1363) را ساختیم که همزمان با فیلمی که من در آن شریک بودم به نام جنجال بزرگ (سیاوش شاکری 1363) بازی کردیم. دفتر پخش فیلم داشتم. یک سال طول کشید تا این فیلم را تمام کنیم. در همین حال، Eagles تمام شد. من 30 درصد سرمایه گذاری کردم. به ما می گویند یک سری موارد را حذف کنید.

عسگری گفت: حتی فرش زیر پایم را هم فروختم. مجبور شدم در زیرزمین پدرشوهرم زندگی کنم. شما مقیم آلمان می شوید. 10 سال در آلمان زندگی کردم، اما عشق به کشورم مرا به کشورم بازگرداند. عشق به سینما و دوبله باعث شد برگردم.

وی گفت: با وجود اینکه از خانواده، همسر و فرزندانم دور هستم و آنها در خارج از کشور زندگی می کنند، در ایران ماندم و خوشحالم چون کاری به من ندارند. سرم را گذاشتم و زندگی کردم.

من ایران را دوست دارم و هنوز هم عاشق بازی هستم

بازیگر دستهایی تعالی (سیروس الوند 1378) گفت: در سال 73 که به ایران برگشتم، حسن فتحی سریال همسایه ها را می ساخت و از من دعوت به کار کرد. 33 قسمت بازی کردم و دوباره به آلمان برگشتم اما از من خواستند به ایران برگردم و گفتند به تو نیاز داریم. در سال 1374 هجری شمسی به کشور بازگشتم و مدام می گفتم که کشورم را دوست دارم.

اصغری که آخرین کار سینمایی اش «متروپل» (1401 به کارگردانی مهمت پاشا آهنجار) بود، گفت: هنوز هم به بازیگری علاقه دارم و با وجود اینکه وضعیت جسمانی خوبی ندارم، کار را دوست دارم. من اول دوبلور هستم و بعد بازیگر.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *