لیست جامع انواع ابزار هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴

تبلیغات بنری


آفتاب نیوز:

در حال حاضر نیمی از شرکت های دنیا از هوش مصنوعی در بخش های مختلف کسب و کار خود استفاده می کنند. این روند باعث می شود شرکت های مدرن ارزش بیشتری برای هوش مصنوعی قائل شوند و از آن کمک بیشتری بگیرند. همه شرکت‌های فناوری سرمایه‌گذاری زیادی در بخش هوش مصنوعی برای طراحی پلتفرم‌ها و ابزارهای مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی برای همه کارها انجام داده‌اند.

فهرستی جامع از ابزارهای هوش مصنوعی در سال 2024

به همین دلیل، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی بخش بزرگی از زندگی ما را در سال‌های آینده شامل خواهند شد. همچنین سعی می کنیم با قرار دادن ابزارهای هوش مصنوعی در ۱۱ قسمت کلی، شما را با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا کنیم تا بتوانید فعالیت تجاری خود را تغییر دهید و عملکرد خود را بهبود بخشید. در زیر تنها به برخی از دسته‌های اصلی این ابزارها اشاره می‌کنیم، اما برای مشاهده هر ۱۱ دسته و دانلود فهرست کامل “بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ۲۰۲۴” باید به وبلاگ آکادمی مراجعه کنید. رفیق اول او می رود

انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش ویدئو و ایجاد ویدئو

بر اساس نظرسنجی های جدید، بیش از 90 درصد مردم ترجیح می دهند بنشینند و فیلم های توضیح دهنده را تماشا کنند. زیرا محتوای ویدیویی بیشتر از متن و تصویر باعث ایجاد تعامل می شود و ترافیک بیشتری را به شبکه های اجتماعی جذب می کند. به همین دلیل، این نوع محتوا در افزایش آگاهی از برند و تبدیل سرنخ ها به فروش موثرتر است.

با این حال، تولید ویدئو می تواند زمان بر و گران باشد، اما فناوری هوش مصنوعی این فرآیند را ساده کرده است. در زیر، انواع ابزارهای ویرایش ویدئو و ایجاد ویدئو با هوش مصنوعی ارائه شده است که می تواند به شما در تولید این نوع محتوا کمک کند.

انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد، ویرایش و طراحی تصویر

انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد، ویرایش و طراحی تصویر

تصاویر و تصاویر برای حفظ خاطرات و تبلیغات بسیار مهم هستند. پیش از این، ایجاد و ویرایش تصاویر برای کسب و کارها دشوار بود، اما اکنون با ابزارهای هوش مصنوعی، می توانیم تصاویر حرفه ای را با سرعت بالا ایجاد و ویرایش کنیم. این ابزارها خلاقیت را افزایش داده و تحولی در ویرایش تصویر ایجاد کرده اند، به طوری که در کمترین زمان و با کمترین تجربه ممکن می توانیم تصاویری مشابه آثار علمی تخیلی خلق کنیم.

انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد صدا و ویرایش موسیقی

انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد صدا و ویرایش موسیقی

با استفاده از ابزارهای تغییر صدا و هوش مصنوعی، می توانید صدای خود را به صدای افراد مشهوری مانند مورگان فریمن تقلید کنید و محتوای جالب تری تولید کنید. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که خلاقیت بیشتری داشته باشید و با کاربران تعامل داشته باشید. همچنین می‌توانید از این ابزارها برای ایجاد و ویرایش موسیقی، فیلم‌های صوتی، پادکست‌ها، کتاب‌های صوتی و فیلم‌های آموزشی استفاده کنید و محتوایی با کیفیت بالاتر، سریع‌تر و ارزان‌تر تولید کنید.

انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای مقاله نویسی و تولید محتوا

ابزارهای مقاله نویسی هوش مصنوعی از مدل های زبان بزرگ (LLM) استفاده می کنند که از API های GPT-3 و GPT-4 OpenAI بهره می برند. این ابزارها ویژگی های متفاوتی دارند و با کمک آن ها می توانید متن های حرفه ای و سریع تری متناسب با لهجه خود تولید کنید. این ابزارها هنوز نمی توانند محتوای کاملا منحصر به فرد و جذاب تولید کنند، اما برای تولید مقالات سئو با کیفیت بسیار مفید هستند.

سایر ابزارهای هوش مصنوعی

نباید فراموش کنیم که اکثر متخصصان و شرکت ها از ابزارهای هوش مصنوعی که ذکر کردیم برای سرعت بخشیدن به کارهایی مانند تولید محتوا، متن، ویدئو، تصاویر و صدا استفاده می کنند، اما با هوشمندتر شدن هوش مصنوعی، ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی هر روز ظاهر می شوند که می توانند مکمل شما باشند. کار کردن کارهای تخصصی با دقت و سرعت بیشتر. از این رو، فهرست جامع بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای سال 2024 به 11 دسته مختلف تقسیم شده است. دسته های دیگر این لیست عبارتند از:

  • انواع ابزارهای هوش مصنوعی سازمانی مانند Namelix و Notion.ai
  • انواع ابزارهای هوش مصنوعی بازاریابی و فروش مانند Acrolinx و Adzooma
  • انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای برنامه نویسی و فناوری اطلاعات مانند CodeWP و GitHub Copilot
  • انواع ابزارهای هوش مصنوعی در سبک زندگی، سلامت و سرگرمی، IBM Watson Health و Google DeepMind
  • چت بات ها و دستیاران شخصی و خانگی سیری و جمینی
  • انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت زمان و توسعه شخصی TimeHero و Josh
  • انواع ابزارهای هوش مصنوعی در تحقیق و آموزش Genei و Iris.ai

یکی از زمینه هایی که می توانید شغل آینده خود را با تجربه حفظ کنید، قطعاً حوزه هوش مصنوعی و تسلط بر بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه تخصصی خود است. برای آشنایی با این نوع ابزارها و نحوه استفاده از آنها در شغل خاص خود، می توانید به وبلاگ آکادمی موبایل اول مراجعه کرده و «فهرست جامع» را دانلود کنید. بهترین ابزار هوش مصنوعی» آپدیت شده 2024، اولین قدم را به دنیای هوش مصنوعی بردارید، از این ابزار استفاده کنید و از قافله یادگیرندگان هوش مصنوعی عقب نمانید.

تبلیغات بنری

aftabnews به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *