لایحه دو فوریتی به منظور ساماندهی بازار به مجلس ارسال شد

تبلیغات بنری


سرپرست معاونت امور ریاست جمهوری ضمن اعلام تقدیم لایحه قانون «اصلاح و الحاق برخی قوانین مرتبط با تعزیرات حکومتی» گفت: یکی از 13 اولویت مهم دولت توجه به ترس و نگرانی مردم و رفع دغدغه معیشتی آنان است. در همین راستا و در ادامه اقدامات خود برای تهیه ضوابط و مقررات لازم، لایحه قانونی مذکور را تدوین و به مجلس نمایندگان ارسال کرد.

یورنا- بر اساس اعلام سید محمود حسینی پور، وی گفت: دولت در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم، تنظیم و تثبیت بازار و امکان نظارت موثر و برخورد مناسب با افرادی که با احتکار و یا ارزان فروشی از نیازهای مردم سوء استفاده می کنند. . گرانی نارضایتی مردم را برانگیخت لایحه قانون «اصلاح و الحاق برخی قوانین تعزیرات» با دو فوریت به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

حسینی پور رفع خلأهای اجرایی، ارتقای اثربخشی اجرای مصوبات سازمان تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات و سرعت و دقت در برخورد و قاطعیت در تصمیم گیری را از اهداف این پیش نویس قانون برشمرد.

سرپرست معاونت امور ریاست جمهوری افزود: کوتاه شدن مراحل قانونی، استقبال مثبت مردم و تاثیر محسوس بر بازار و اقتصاد کشور از مهمترین مزایای این لایحه در صورت تصویب در شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *