قهرمانی در جام جهانی تکواندو کار بزرگی بود/ ورزشکاران و مربیان مستعد را شناسایی می‌کنیم

تبلیغات بنری


گفتگو

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: برنامه ما برای المپیک 2028 از هم اکنون آغاز شده و از هر فرصتی برای آشنایی با تکواندوکاران و مربیان جوان استفاده می کنیم.

اصغر رحیمی وی در گفت وگو با میزان در خصوص عملکرد تیم های تکواندوی بانوان و آقایان در جام جهانی اظهار داشت: خدا را شکر در رده بانوان و آقایان عالی بودیم. ما مشکل عملکردی داشتیم و نتیجه این شد که بچه های هر دو بخش خیلی خوب بودند، مجدانه کار کردند و از نظر فنی ما را راضی کردند.

وی افزود: با تیمی متفاوت و بدون بازیکنان المپیکی کار بزرگی انجام دادیم و در کره جنوبی قهرمان شدیم. الان بچه ها به قدری به خودباوری رسیده اند که می توانند با هر حریفی کنار بیایند.

برنامه ما برای بازی های المپیک 2028 از قبل شروع شده است

مدیرعامل سازمان تیم های ملی تکواندو درباره اینکه آیا جذب مربیان مختلف ادامه دارد یا خیر، گفت: علاوه بر ورزشکاران، در قسمت مربیان نیز به دنبال استعدادیابی هستیم. دست فدراسیون از نظر نیروی انسانی باز است و خدا را شکر به همه افراد مستعد این فرصت داده شده تا خود را نشان دهند و ما همچنان از مربیان دیگر استفاده خواهیم کرد.

رحیمی افزود: خدمه تیم ملی به همراه ورزشکاران در اردوی فرانسه حضور دارند و فرصت خوبی برای محک زدن از سایر مربیان بود. برنامه ما برای بازی های المپیک 2028 آغاز شده است و از هر فرصتی برای آشنایی با تکواندوکاران و مربیان جوان استفاده می کنیم.

تمرینات هر چهار تکواندو المپیکی طبق برنامه پیش می رود

دبیر فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی های داخل سالن از مربیان مختلفی استفاده می شود، گفت: قطعا همین کار را خواهیم کرد و برای بازی های داخل سالن در تایلند تیم جوان اعزام می کنیم و از مربیان مختلف استفاده می کنیم.

رحیمی درباره شرایط تکواندوکاران المپیکی خاطرنشان کرد: تمرینات هر چهار تکواندوکار المپیکی طبق برنامه پیش می رود و بچه ها پس از بازگشت از فرانسه چند روز استراحت می کنند و سپس تمرینات تا المپیک فرانسه ادامه دارد. مسابقات، تا تیم برای این رویداد بزرگ 100 درصد آماده باشد

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *