قهرمانی باشگاه محراب هلال احمر تهران در مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور

تبلیغات بنری


سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور به پایان رسید و باشگاه هلال احمر مهراب تهران در فینال با نتیجه 4 بر 2 مقابل صباساژ الوند همدان به برتری رسید.

یورنا – به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی، سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور، جام کوثر یادواره شهدای خدمت، با دیدار فینال و رده بندی به پایان رسید و باشگاه هلال احمر مهراب تهران با برتری به برتری رسید. نتیجه 4 بر 2 وی در دیدار فینال مقابل اسپاسازه الفند حمدان به مقام قهرمانی رسید و برای اولین بار قهرمان شد و اسپاسازه الفند حمدان نایب قهرمان مسابقات شد.

در آخرین روز این مسابقات آیت الله خسروبانه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدنی، رهایی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، جوادی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و رئیس سابق فدراسیون هاکی علی آبادی، یارینیا، رئیس این دوره از مسابقات با حضور متین، سرپرست امور بانوان فدراسیون و ساسان، مدیر فدراسیون برگزار شد. روابط عمومی اتحادیه در دیدار رده بندی تیم گیلان (رودبار) با نتیجه 5 بر یک گچساران را شکست داد و به مقام سوم دست یافت و گچساران در جایگاه چهارم مسابقات قرار گرفت.

رئیس سابق فدراسیون هاکی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات توسعه رشته هاکی و توجه ویژه به ورزش بانوان است و با توجه به پیوندهای معناداری که ایجاد می کنیم از همه امکانات و توانمندی ها برای توسعه و رشد استفاده می کنیم. در رشته هاکی هم اکنون شاهد میزبانی دانشگاه امیرکبیر در تهران هستیم

وی ادامه داد: خوشبختانه هاکی داخل سالن بانوان کشورمان در رده پنجم آسیا قرار دارد و به مسابقات آسیایی پیش رو که با هدف آماده سازی بازیکنان برای مسابقات آسیایی پیش رو است اعزام می شوند و بهترین بازیکنان به تیم ملی دعوت می شوند. ” امیدواریم تیم ملی هاکی بانوان و تیم ملی هاکی آقایان در رده دوم جهان و اول آسیا در بازی های آسیایی پیش رو و همچنین جام جهانی 2025 کرواسی (تیم مردان) بدرخشند و باعث افتخار کشور عزیزمان باشند. .

وی در خصوص اردوهای آتی تیم های ملی گفت: اردوی تدارکاتی بعدی تیم های ملی مردان و زنان شهریور ماه آینده در ارومیه خواهد بود.

تیم های سولدوز آذربایجان غربی، راتن صنعت تبریز، خراسان جنوبی، زری پارس اسپورت گلستان، شهید مهدی زاده خراسان رضوی و شهدادی قدیرقوم به ترتیب در مکان های بعدی قرار گرفتند.
گچساران و خراسان جنوبی نیز به عنوان دو تیم با اخلاق این مسابقات انتخاب شدند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *