قهرمانی ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در کشتی فرنگی نونهالان آسیا

تبلیغات بنری


تیم ملی کشتی نونهالان در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز دست یافت.

یورنا – به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، امروز سه شنبه 5 تیرماه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در شهر سیراچا تایلند برگزار شد و در پایان تیم ایران در وزن 48 کیلوگرم با هدایت امیر کاظمی. دسته بندی. مهدی غلامیان در وزن 62 کیلوگرم و اسماعیل نبوی در وزن 68 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و در وزن 57 کیلوگرم، امیرحسین بختیار نژاد مدال نقره و بنیامین رستگر به مدال طلا رسیدند. وزن 44 کیلوگرم و امیرحسین بختیار نژاد در دسته 85 کیلوگرم قهرمان شد. وی در وزن 75 کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرد.

در رده بندی تیمی ایران با 170 امتیاز قهرمان مسابقات شد و ازبکستان با 169 امتیاز، قزاقستان با 154 امتیاز، هند با 137 امتیاز و قرقیزستان با 126 امتیاز در رده های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در پایان مسابقات مقدماتی، امیر کاظمی در وزن 48 کیلوگرم، ابوالفضل الظاهری در وزن 57 کیلوگرم، مهدی غلامیان در وزن 62 کیلوگرم و اسماعیل النبوی در وزن 68 کیلوگرم راهی فینال شدند. . دیدار رده بندی به محمد امین آذربرا در وزن 41 کیلوگرم، بنیامین رستگر در وزن 44 کیلوگرم و امیرحسین الوانی در وزن 75 کیلوگرم رسید.

همچنین محمد بورابراهیمی در وزن 38 کیلوگرم و امیرعلی مجازی در وزن 52 کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 38 کیلوگرم که این مسابقات با شرکت 6 نفر برگزار شد در دو گروه محمد بورابراهیمی در اولین مبارزه با نتیجه 4 بر صفر مغلوب اندوپ کومار از هند شد. وی در دور بعد مقابل شاه نظربک چونازاف از ازبکستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و در رده ششم قرار گرفت.

در وزن 41 کیلوگرم که این مسابقات با حضور 6 نفر برگزار شد در دو گروه محمد امین آذربرا در دور نخست با نتیجه 8 بر 3 اسیل بیک کریم اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 4 بر یک بیلی شکروف از قرقیزستان را شکست داد و به عنوان نفر دوم این گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کانیشبک ژانجاگول از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل بایله شوکوروف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و چهارم شد.

در دسته 44 کیلوگرم: مسابقات به طور منظم در دو گروه با حضور 7 نفر برگزار شد که بنیامین روزگار در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مقابل چی چنگ ژو از چین تایپه به برتری رسید. وی در دور دوم مقابل عبدالعزیز مومینوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و به عنوان نفر دوم این گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل سمالند مادامینوف از ازبکستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. روستاگر در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر وینای یاداو از هند را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 48 کیلوگرم که این مسابقات با شرکت 6 نفر برگزار شد در دو گروه امیر کاظمی در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر رامیل بردیکولوف از قرقیزستان را شکست داد. در دور دوم با نتیجه 11 بر 3 مقابل ترانای سیریکوان از تایلند به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کاظمی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر از سد سرداربک شوزدوف از ازبکستان گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر 7 از سد دانراج جمنیک از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 52 کیلوگرم، امیرعلی مگاجی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر مغلوب صدرالدین تولکین بایف از ازبکستان شد و با شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت و نهم شد.

در وزن 57 کیلوگرم که این مسابقات با حضور 7 نفر برگزار شد در دو گروه ابوالفضل الظاهری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر تاناکریت یانتافان از تایلند را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 از سد موالی پاتان از هند گذشت. الظهری در دور سوم با نتیجه یک بر یک از سد سردار گایبنزاروف از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این مرحله از سد میراس ماخامبت از قزاقستان با نتیجه 7 بر 4 گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل امیرجان عبیداف از تاجیکستان با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 62 کیلوگرم مهدی غلامیان در دور نخست نبیل شلبایا از اردن را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم و نیمه نهایی شوهیگان بوبایف از تاجیکستان را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد و راهی فینال شد. غلامیان در دیدار پایانی با نتیجه 5 بر 2 عزیز حسن اف از ازبکستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

وزن 68 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه با شرکت 6 نفر برگزار می شود. سید اسماعیل نبوی در دور اول مقابل میرجلال شوکاتیف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد و در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 سومیت از هندوستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بازیکن در گروه النبی در این دیدار با نتیجه 5 بر 5 از سد یدیل نوربکوف از قرقیزستان گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۴ و با شوت فنی آلینور تولوگالی از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 75 کیلوگرم که این مسابقات با شرکت 6 نفر برگزار شد در دو گروه امیرحسین الوانی در دور نخست چیه تونگ چانگ از چین تایپه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر مقابل حسن جاسانوف از قرقیزستان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. الوانی در این مرحله با نتیجه 6 بر 2 و ضربه فنی مغلوب شیرز کنیجونی از تاجیکستان شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار 3 بر یک مقابل حسن جاسانوف از قرقیزستان به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 85 کیلوگرم که با حضور 5 نفر برگزار شد، امیرحسین بختیارنژاد با نتیجه 4 بر 2 و با ضربه فنی پرانشیت احلاف از هند را شکست داد. وی در دور بعد مقابل علی بکنگزی از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد. بختیار نژاد در دور سوم با نتیجه 8 بر 4 و ضربه فنی سنجر استالبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در آخرین دیدار مقابل ماکسیم لیگاشنف از ازبکستان با نتیجه 9 بر یک شکست خورد و با کسب بهترین نتایج به مدال نقره دست یافت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *