قهرمانان دارای مدال المپیک بدون کنکور در دانشگاه پذیرفته می‌شوند

تبلیغات بنری


رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش کشور اعلام کرد: تمامی قهرمانان ورزشی که در بازی های المپیک موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز شده اند می توانند بدون آزمون در رشته علوم ورزشی ادامه تحصیل دهند.

یورنا- به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش و پرورش کشور، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش و پرورش کشور در پیامی به مبینه نعمت زاده تبریک گفت: دختر سرفراز و رئیس جمهور. قهرمان ایران اسلامی محمدهادی ساروی و امین میرزازاده از مبارزان با اخلاق و دلیرمردان کشورمان تاکید کردند: بر اساس مصوبه یکصد و ششمین جلسه مورخ 21 اسفند 1365 شورای عالی انقلاب فرهنگی، تمامی قهرمانان ورزشی با مدال طلا و دارندگان مدال های نقره و برنز مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی می توانند بدون شرکت در آزمون در رشته علوم ورزشی ادامه دهند. دانشجویان عزیز باید درخواست خود را از طریق کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کنند.

رئیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در خاتمه برای بقیه ورزشکاران رژه جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک 2024 پاریس آرزوی موفقیت و افتخار کرد و خاطرنشان کرد: قهرمانان. ایران اسلامی مدت زیادی را در اردوهای تدارکاتی برای آمادگی برای حضور در مسابقات سپری می کند و تمهیدات اندیشیده شده باعث شده تا عزیزان به ادامه تحصیل در رشته های مختلف ورزشی افتخار کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *