قلی‌زاده در سه‌راهی تراکتور، پرسپولیس و استقلال

تبلیغات بنری


اسطوره فوتبال ایران در آستانه پیوستن به یکی از سه تیم مطرح و محبوب فوتبال ایران است.

یورنا در حالی که نقل و انتقالات فوتبال در ایران با حرارت و شدت خاصی دنبال می شود و تیم های مطرح به دنبال سبقت گرفتن از یکدیگر و انفجار بمب هستند، برخی از بازیکنان به هدف و عرصه اصلی رقابت تیم ها تبدیل شده اند.

طبیعتا طی روزهای اخیر فعالیت نقل و انتقالات تیم ها بیشتر شده و هر کدام به دنبال جذب بهترین های موجود در بازار هستند و او یکی از این بازیکنان است. علی قلی زادهلژیون ملی فوتبال ایران در لیگ لهستان فعالیت می کند.

بر اساس آخرین کلمات ردا درویشمدیرعامل باشگاه پرسپولیس مالک و حامی مالی باشگاه بالیش بوکان مذاکره با باشگاه لهستانی را برای جذب … گلیزده باز کنید و دنبال کنید.

این در حالی است که نام این بازیکن از نیم فصل در لیست خرید قرار گرفته است جواد نکونام همچنین مشخص است در روزهای اخیر فرشید سامی سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال به صورت کتبی از باشگاه لخ پوزنان لهستان در خصوص شرایط انتقال قرضی یا دائمی گلی زاده درخواست کرده و با مدیر برنامه های این بازیکن وارد مذاکره شده تا زمینه را فراهم کند. باشگاه لهستانی برای حضور او در استقلال مبلغ تایید گلی زاده را که تقریبا 2 میلیون دلار است، اعلام کرد که البته جدا از مبلغی است که باید به خود گلی زاده پرداخت شود.

از سوی دیگر گفته می شود باشگاه تراکتورسازی مذاکرات خوبی با این بازیکن انجام داده و شاید نسبت به سایر رقبا به نتیجه نزدیکتر باشد.

با این شرایط باید دید کدام باشگاه موفق به جذب این بازیکن می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *