قصد ورود به انتخابات را ندارم

تبلیغات بنری


گفتگو

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: تمایلی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارم اما از حمایت خود از فدراسیون فوتبال یا مهدی تاج کوتاه نمی آیم و تمام کمک هایم را انجام خواهم داد.

علی کفاشیان وی در گفتگو با میزان به این موضوع اشاره کرد سیستم کمک داور ویدیویی (VAR). او بالاخره وارد لیگ برتر انگلیس می شود و جای نگرانی نیست، گفت: به زودی یا در هفته چهارم یا یک روز دیگر! مهدی تاج بالاخره این موضوع حل می شود و جای هیچ گونه نگرانی و نگرانی نیست. باید اجرا شود و وقتی گفتند از چین خریده اند، شکی نیست.

تاج همه مشکلات اتحادیه را حل خواهد کرد

وی با اشاره به اینکه برند چینی از نظر من مشکلی ایجاد نمی کند، افزود: الان فکر می کنم برندهای چینی با کیفیت خیلی خوبه و فکر نمیکنم مشکلی باشه چون در ایران برای بسیاری از کشورها مشکل پرداخت وجود دارد به همین دلیل این سیستم را از چین خریداری کردند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در زمین ورود زنان به استادیوم ها تاج نیز اقدامات مثبتی انجام داده است و شک ندارم که این رویداد در نهایت به طور کامل تکمیل خواهد شد و جای نگرانی نیست. حالا می بینید که بالاخره به هر طریقی تعدادی از خانم ها با شرایط مناسب به طور قانونی به میدان می روند.

آنها باید قویا از گالانوی تا پایان جام جهانی حمایت کنند

وی در خصوص مدیر فنی تیم ملی ایران گفت: به نظر من امیرقلینی او باید در جام جهانی با تیم ملی باشد. او تازه گرم شده و آماده است تا ایده های فنی خود را پیاده سازی کند! حالا باید پایان آن را ببینیم. قلینوی مربی بومی خوبی است و تا به حال حاشیه خاصی نداشتیم چون توانایی مدیریت حواشی بازیکنان ایرانی را دارد و باید تا جام جهانی از او حمایت کرد.

کفاشیان تاکید کرد: آوردن یا نبودن دستیار خارجی به القلاوی تصمیم و علاقه اوست و ربطی به دیگران ندارد و به نظر من در همه این موارد می تواند تصمیم خود را بگیرد.

به اسکوچیچ ظلم شد و او نتوانست نتیجه بدتر از کی روش بگیرد!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال: عبدالله اسکاچیچ او را آوردند و او واقعا لیاقتش را داشت و واقعاً با اسکوچیچ کار خوبی نکردند و او علیرغم نتایج خوبش، خروج بسیار تلخی از تیم ملی داشت. آنها باید مقدار مشخصی از دانش را در این زمینه سرمایه گذاری می کردند. در آن جام جهانی کارلوس کی روش بدتر از این نمی شد! همیشه نباید به مردم به چشم ابزار نگاه کرد، باید به انصاف و عدالت هم فکر کرد.

وی همچنین افزود: کی روش را آوردم و او را مربی بسیار خوبی می دانم. کی روش در آن دوره شخصیت خوبی به فوتبال ما داد و تغییرات اساسی در لیگ برتر، بازیکنان بومی ما و بازیکنان لژیون ایجاد کرد و با هدایت او نسل طلایی و جوانی را پرورش داد. به لطف اقدامات او به دو جام جهانی راه یافتیم.

مربیان تیم ملی باید از روش کی روش برای ساختن نسل و رفع فقر بازیکنان استفاده کنند

کفاشیان سپس پیشنهادی را به مربیان تیم ملی ارائه کرد و گفت: به نظر من مربیان تیم ملی باید همین روش و جهت را در تمرین بازیکنان، روش و روش کی روش به کار گیرند و از ذخیره باقی مانده او استفاده کنند. اکنون تیم های ملی جوانان ما نتایج خوبی کسب می کنند و باید از آنها حمایت و تقویت کرد زیرا با فقر بازیکن و پیشرفت لیگ برتر مواجه هستیم. ما حتی از 10 درصد ظرفیت خود استفاده نمی کنیم و جذب و قدردانی ما بسیار کمتر شده است.

وی در خصوص سرمربی معروف و سابق تیم ملی نیز گفت: کی روش به دلیل آسیب نرساندن به بازیکنانش و پیشرفت آنها حتی دست به شورش زد. باید از طریق بازیکنان جوان خون جدیدی وارد فوتبال ایران شود.

من در انتخابات صنفی ثبت نام نمی کنم تاج بهترین دوست من است!

کفاشیان اضافه کرد: باید بازی های تدارکاتی خوبی برای تیم قلانویی برگزار کنیم و نمی توانیم با غفلت از مسائل اساسی فوتبال ملی و لیگ برترمان، راهیابی تیم ملی به جام جهانی را آسان کنیم و باید مراقب آنها بود. از. برای ساختن نسل هایی برای آینده.

کفاشیان در پایان با تاکید بر روابط خوب خود با تاج گفت: تمایلی به ورود و ثبت نام ندارم مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال من این را ندارم اما می گویم تمام کمک هایم را انجام می دهم تا الاتحاد، مهدی تاج و هرکسی که برای کمک به فوتبال ما بیاید همراهی کنم. من با تاج رابطه خیلی خوبی دارم و فکر می کنم او کارش را به خوبی انجام می دهد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *