قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا برگزار شد

تبلیغات بنری


مراسم قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا بعدازظهر امروز برگزار شد و نمایندگان ایران از صبح فردا شنبه به مصاف رقبای خود می روند.

یورنا- به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و بر اساس برنامه اعلام شده، مسابقات اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم فردا (شنبه) و مسابقات اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم برگزار می شود. برگزار خواهد شد. این روز یکشنبه 31 جولای است.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که شامل 10 نماینده است، علی احمدیاوا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف هاریکش هندی می رود.

در وزن 60- کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، محمد مهدی غلامپور در دور نخست به مصاف علیشیر غنی اف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف یونلونگ هو از چین می رود.

در وزن 63 کیلوگرم که 12 شرکت کننده دارد، عرفان جرکانی در دور نخست به مصاف ثابت شمسودینوف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم با وارون از هند کشتی می گیرد.

در وزن 67 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، احمدرضا محسنی نژاد در دور نخست به مصاف ژانتورو میرزالیف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف کمال کاکابایف از ترکمنستان می رود.

اوهورا بویری در وزن 72 کیلوگرم شامل 12 نماینده در دور نخست به مصاف رقیب خود کمال باردلف از ترکمنستان می رود و در صورت عبور از این حریف در دور دوم به مصاف ونهائو هوو از چین می رود.

در دسته 77 کیلوگرم که 10 نفر هستند، علیرضا ابدالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه لوسیوس دانگرفیلد از ژاپن و دیاس سیتکالیف از قزاقستان می رود.

در وزن 82 کیلوگرم که 9 شرکت کننده دارد، محمد ارجمند پس از استراحت در دور اول در دور دوم با مسلم مامیروف از قرقیزستان مبارزه می کند.

در وزن 87 کیلوگرم که 9 نفر هستند، پس از استراحت در دور اول، محمد هادی سعیدی در دور دوم به مصاف دیزی ایزوی ژاپنی می رود.

در دسته 97 کیلوگرم شامل 10 نماینده پس از استراحت در دور نخست، حمیدرضا کشتکار در دور دوم به مصاف بهرام قربانوف از قرقیزستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور داشتند، ابوالفضل فتحیتزنگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده مبارزه اوتابک خمورزایف از ازبکستان و ژو یانگ از چین مبارزه می کند.

من باید بگویم؛ مسابقات اوزان فوق از ساعت 6:30 صبح آغاز می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *