قرارداد اجاره بیش از ۶۵۳ هزار واحد در سامانه خودنویس ثبت شد

تبلیغات بنری


مدیر خندویس از ثبت 653 هزار و 625 قرارداد اجاره رایگان در سامانه خندوی خبر داد و ارزش قراردادهای خرید و فروش را 535 واحد عنوان کرد.

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی الساسانی، مدیر سامانه خود امضایی جزئیات ثبت قراردادهای اجاره و همچنین قراردادهای خرید و فروش در سامانه خود امضای را تشریح کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و 118 هزار و 619 قرارداد در سامانه خود امضای ایجاد شده است که از این تعداد 653 هزار قرارداد و 625 قرارداد در این سامانه تکمیل شده و منجر به عقد قرارداد رسمی شده است.

مدیر سامانه خودنویس امکان استفاده از خدمات این سامانه در تمام روزهای هفته و در تمام ساعات شبانه روز را از مهم ترین ویژگی های این سامانه عنوان کرد و افزود: به عنوان مثال در روزها تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از هزار قرارداد در سامانه خودنویس ثبت و کد رهگیری دریافت کردند. حامیان رژیم هم این روزها پاسخگوی مردم بودند.

صرفه جویی هزار و 99 میلیارد تومانی با ثبت قرارداد در سامانه خودامضا

ساسانی تصریح کرد: صرفه جویی حاصل در سامانه خود امضای عموم مردم بر اساس فرمول های رسمی محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک بالغ بر 1990 میلیارد تومان بوده است. این مبلغ برای قراردادهایی که مشتریان بدون مراجعه به مشاوران املاک منعقد کرده اند به دلیل حق انتخاب ایجاد شده توسط این سامانه محاسبه شده است.

به گفته ساسانی، قراردادهای خرید و فروش از خرداد ماه گذشته در سامانه خودامضا ثبت شده و هم اکنون 535 قرارداد خرید و فروش در این سامانه ثبت و کد رهگیری اخذ کرده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *