«قدم‌هایش» در کتاب‌فروشی‌ها

تبلیغات بنری


جدیدترین اثر مهدوی با عنوان «قدامحیسا» نوشته محمدحسن شهنجی کتابی توسط انتشارات جمکران منتشر شد.

یورنا-کتاب فشرده و خواندنی «پاهای حیشا» نوشته محمدحسن شاهنگی در 103 صفحه و به قیمت 75 هزار تومان به تازگی توسط انتشارات جمکران منتشر شده است.

«قدم الحش» کتابی است درباره امام زمان (عج) که منتظران ظهور آن حضرت با سبکی شاعرانه و ادبی روان و در عین حال ساده و قابل فهم روایت می کنند. کتابی که در آن هر حدیث و ادعیه و شرحی از بزرگان روحانی در مورد امام زمان (عج) طبقه بندی شده است تا همه بتوانند آن را بخوانند و امام خود را بشناسند.

این کتاب در پنج فصل دسته بندی شده است. فصل اول: ارباب زمان، روی زمین (تولد یک منجی)، فصل دوم: کوری، کری و تاریکی (عصر غیبت)، فصل سوم: او حاضر است و ما غایب هستیم (کاری باید انجام شود) فصل چهارم: کاش به این اشک ها شک نمی کرد (نشانه های ظهور)، فصل پنجم: با گل بهار می آید (می آید)

در بخشی از کتاب می خوانیم:
بیرون از سرداب، گرداب ها او را احاطه کرده بودند. او چاره ای جز اخراج از زمان و مکان نداشت. جایی که دست سوء استفاده کنندگان به آن نمی رسد. او به طور موقت رفت تا برای تمام سنین بماند. Samra نام و رمز عبور شب برای غلبه بر این وضعیت مرموز است. سردار سرداب درد امان و داروی مردم در راه قطع شد… این بار سهراب نمی میرد تا رستم نرسد. وقتی آن راز پنهان فاش شد، شفای درد فرا می‌رسد. وقتی او بیاید معجزه ای رخ می دهد و در چشم کسانی که در غیبت او غمگین هستند، عزت حضور او می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *