قدردانی رئیس جمهور از برگزارکنندگان کنگره امداد، نجات و سلامت در اربعین

تبلیغات بنری


رئیس جمهور در پیامی به همایش امداد، نجات و سلامت اربعین از دست اندرکاران برگزاری این همایش تشکر کرد.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام مسعود المادیجیان به همایش امداد، نجات و سلامت اربعین که توسط رئیس جمعیت هلال احمر قرائت شد، آمده است: رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین حضرت اباعبدالله العلیه السلام. حسین (علیه السلام) کارکردهای فرهنگی گوناگونی دارد و امام همام را اجتماعی و مظهر حرکت خودجوش مردم برای حفظ ارزشهای والای نهضت اصلاحی و ترویج آنها می دانند که ریشه در جان و جان دارد. از همه مؤمنان است و به مرور زمان در جغرافیای جهان اسلام بویژه قلب آن که ایران اسلامی است جاری شده است.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

به نام خدا

مراسم بزرگ راهپیمایی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) دارای کارکردهای فرهنگی و اجتماعی گوناگونی است و جلوه ای از حرکت خودجوش مردم برای حفظ و تقویت ارزش های والای امام همام است. نهضت اصلاحی که ارزش هایی است که در روح و جان همه مومنان و در گذر زمان ریشه دارد.

تدابیر و برنامه ریزی همه جانبه برای بهره برداری از این منبع درخشان معنوی رشد و توسعه فکری و فرهنگی برای همه آحاد جامعه با نگاهی خردمندانه و ارائه خدمات مناسب، ضرورتی مهم در برگزاری این رویداد ملی و مذهبی است. شاید. از این منظر، همایش امداد، نجات و سلامت اربعین گامی موثر، هدفمند و موثر برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی تلقی می شود.

شایسته است در این همایش بر جنبه عمومی و خصوصی ارائه خدمات و مستندسازی تمامی رویدادها تاکید شود و تجربیات مستند از منظر آموزشی، علمی و فرهنگی در حوزه امداد و نجات جمع آوری و منتشر شود. سلامتی؛ طبیعتاً اجرای این برنامه‌ها و راهکارها می‌تواند منجر به حفظ سلامت، افزایش سلامت فردی و محیطی و در نهایت بهبود و کاهش میزان بیماری‌های عفونی و واگیردار و کاهش عفونت‌ها و آسیب‌های احتمالی شود.

توجه ویژه جمعیت هلال احمر به موضوع امداد، نجات و سلامت و تلاش مستمر مدیران، کارکنان، نخبگان، داوطلبان، جوانان و امدادگران این نهاد مردمی در برگزاری این همایش علمی را ارج می نهم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *