قالیباف: هرگز براساس قومیت و مذهب جامعه را خط‌کشی نمی‌کنیم – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف در پانزدهمین اجلاسیه شهدای یگان که صبح امروز در مجتمع ایهای مشهد برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در خدمت خانواده های معظم شهدا و رزمندگان بودم و برای دیدن خانواده ام رفقا در این جلسه ابتدا از شرکت کنندگانی که سال هاست این اجلاس عظیم، پاک و هدفمند را برگزار می کنند تشکر می کنم.

وی افزود: تقدیم شهدا در تعبیر رهبری کمتر از شهادت نیست و سردار اشتری شهیدان زنده هستند. من چهل سال است که این دو بزرگوار را از دفاع مقدس تا امروز می شناسم که با آن ها این گونه برنامه ها زنده است، همانطور که شهدا زنده هستند و ما بقیه هستیم و امیدوارم چنین مجالس خاصی برگزار شود. شهدا ما را از خواب بیدار خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس و در عملیات کربلای پنجم که دشمن بیش از حد به ما تجاوز کرد، از خدا خواستیم که این فرصت را فقط برای بازگرداندن شهدا به ما بدهد و در آنجا دشمن به تمسخر گفت: امام خمینی کجاست که می‌گفت راه بیت‌المقدس از کربلا می‌گذرد، اما امروز سخنان امام و رهبری به حقیقت پیوسته است، هزاران کیلومتر از مرزهای اسرائیل که بچه‌ها را می‌کشند، ایران با اسرائیل می‌جنگد امروز سخنان امام به حقیقت پیوست که راه بیت المقدس از کربلا می گذرد.

قالیباف تصریح کرد: دیدار با شهدا برای ما و همه مذاهب سنی و شیعه مهم است و احادیث الهی همچنان وجود دارد و تغییر نمی کند و منحل نمی شود بلکه جزء ایمان ماست و باید باور کنیم که شهدا زنده هستند. . .

رئیس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی، امام و رهبر، شهید ششتری، شهید محمدزاده و شهید سلیمانی به ما آموختند که نه تنها به یاد شیعیان باشیم، بلکه باید بگوییم در زبان و رفتار ما شهید است. اهل سنت، روز شهید، اهل سنت به ما اهل سنت و شیعه یاد دادند که سنی ها نه تنها برادران ما هستند، بلکه جان ما زندگی ما در مبارزه با داعش است. خدا نکند هرکسی بخواهد بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد ما تا امروز پای انقلاب ایستاده ایم و رمز پیروزی انقلاب این است که اگر چنین باشد، در جامعه از روی نژاد و مذهب خط نخواهیم کشید. که به ملت ظلم می کنند مانند امام خمینی و رهبری چون ما به دنبال تقویت کشور هستیم و آنچه باعث ضعف می شود تفرقه است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *