فعالیت بیش از یک‌هزار مجتمع خدماتی رفاهی در محور‌های مواصلاتی کشور

تبلیغات بنری


معاون سرمایه گذاری سازمان حمل و نقل زمینی و جاده ای گفت: در حال حاضر بیش از 1000 مجتمع خدماتی در محورهای مواصلاتی کشور در حال فعالیت هستند و 562 مجتمع نیز در حال ساخت هستند.

یورنا – بر اساس اعلام سازمان ترافیک و حمل و نقل زمینی، داوود نخا در دوره آموزشی سامانه خودکار تاییدیه های پایه در اینترنت خاطرنشان کرد: در بزرگراه ها و بزرگراه ها به ازای هر 26 و 47 کیلومتر راه، مجتمع خدمات رفاهی وجود دارد. با افتتاح مجتمع های در حال ساخت این میزان به 15 و 41 کیلومتر کاهش می یابد.

وی افزود: در حال حاضر به ازای هر 391 کیلومتر راه فرعی یک مجتمع بهره برداری می شود که با افتتاح مراکز در دست احداث این تعداد به 214 کیلومتر کاهش می یابد.

نیکخواه تاکید کرد: از مجموع 562 مجتمع خدمات اجتماعی در دست ساخت، 147 مجتمع با پیشرفت شهری بین 61 تا 80 درصد و 107 مجتمع با پیشرفت بیش از 81 درصد در حال ساخت هستند.

وی خواستار تسهیل و تسریع در روند تکمیل مجتمع های خدمات اجتماعی شد که میزان پیشرفت شهری در آن از 60 درصد فراتر می رود و بر احداث پارک های تیراندازی و مجتمع های دو منظوره تاکید کرد.

معاون دفتر سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل زمینی نیز نظارت بر روند ساخت، انتخاب مهندسان ناظر و به روز رسانی نرخ پیشرفت شهری مجتمع های خدمات اجتماعی را از اولویت های مهم تکمیل مجتمع های در حال ساخت برشمرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *