فعالیت‌های زنان در عرصه‌های جامعه، هدیه انقلاب اسلامی است

تبلیغات بنری


همایش بین المللی رمان زنان مقاومت با حضور هیئت بانوان زینبیون در اربعین حسینی ستاد شهرداری تهران در مسیر نجف به کربلا عمود 833 سایت اهل بیت(ع) برگزار شد. دانشگاه (علیه السلام) در عراق.

یورنا- به گزارش روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران، علی رضا زاکانی شهردار شهر تهران با اشاره به راهپیمایی زائران در اربعین حسینی گفت: این جاده جاده ای که به آزادی منتهی می شود.» انسانیت انشاءالله یک راه است و سرباز را برای امام زمان (عج) گرد هم می آورد.

وی افزود: در راهپیمایی اربعین بهترین شکل وحدت بین امت اسلامی، ملت ها و حتی پیروان سایر ادیان ایجاد می شود و مردم در واقع با فرهنگ و منطق عاشورا آشنا می شوند. نهضت اربعین حرکتی است که عشق را با عقلانیت و منطق و چارچوب صحیح جامعه در اوج عرضه می کند.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه زنان یک قشر تاثیرگذار در جامعه هستند، تصریح کرد: زنان نیمی از جامعه نیستند، بلکه تاثیرگذارترین قشر جامعه هستند، چنانکه امام خمینی (ره) فرمودند: از ناحیه زن. دور، مردی برمی خیزد

زاکانی بیان کرد: تربیت، رشد خانواده و تأثیرگذاری در خانواده بر عهده مادر است و در خانواده ای که بخواهد برای خود، جامعه و اطرافیان خود مؤثر و الهام بخش باشد، نقش مادر نقش ویژه و مؤثری در همه چیز خواهد داشت. از آن موارد.

وی با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی و فعالیت زنان در عرصه های اجتماعی ارمغان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: فعالیت زنان در جهت جانبداری از اعتدال و منطق در جامعه به عنوان امام خمینی (ره) صدیق است. و درود فرست) به ما آموخت. امروز رهبر معظم انقلاب نیز رهبر و پرچمدار آن است. جامعه اسلامی را بی نهایت تحت تأثیر خود قرار داده اند، به گونه ای که نسل به نسل در هر زمینه ای می توانند چشم اندازها و مسیرهای جامعه اسلامی را به بهترین شکل ممکن محقق سازند.

زاکانی با اشاره به فعالیت خادمین در ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد: زنان نقش ویژه و متمایزی در تأثیرگذاری بر موضوعات مختلف و اندیشه های آینده نگر دارند. در این مسیر و راهپیمایی نیز در قالب هنر به عنوان وسیله ای تأثیرگذار، ماندگار و تأثیرگذار و از طریق ارتباط با مادر و فرزند و ایجاد نقاط تأثیرگذار و تأثیرگذار در ذهن کودک بیان می شود که می تواند آینده او را جهت دهد و روایتگر شود. توسط او

شهردار تهران با اشاره به فعالیت‌های بین‌المللی خدمتکاران هیئت زینبیون گفت: ارتباط و تعامل خدمتکاران با ملت‌ها، اقوام و کشورهای مختلف تأثیر بسزایی در اثربخشی آنها دارد و رسالت بزرگی است. همه این فعالیت ها و تعاملات بین المللی پس از این روزها تا سال آینده متوقف نمی شود، بلکه برای همه، چه در ایران و چه در خارج از ایران ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حوزه تحت نظارت اداره مادر و کودک چیزی نیست که بتوان در این ده روز کوتاه‌تر کرد، بلکه باید تداوم داشته باشد و گام بعدی باید توسعه توانمندی‌های داخلی این شبکه باشد اجرای بیشتر این برنامه ها تعریف یک سرویس جدید و بسیار نوآورانه و کار بر اساس قابلیت های جهانی.

زاکانی بیان کرد: امروز این پرچم اربعین در دست بانوان است و امیدواریم بتوانیم خدمات رسانی را به خوبی انجام دهیم و تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها انجام دهیم. در تلاش هستیم تا ظرفیت سرورهای این سرویس را افزایش دهیم تا در آینده بتوانیم گام های بلندتری در این راستا برداریم.

طیف گسترده ای از خدمات “مادر و کودک” در اربعین حسینی
آنطور که مدیرکل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران در این همایش بین المللی با اشاره به تعداد خادمان فرهنگی حاضر اظهار داشت: تعداد خادمان فرهنگ از تعداد حاضران در این جلسه بیشتر است اما به دلیل اینکه روند زمانی آن است. ساعت 5 بعدازظهر به بعد ساعت ویژه خدمت ایشان شروع می شود و ممکن است اکثر دوستان برگشته باشند.

مریم الاردبیلی ادامه داد: یکی از حوزه های ما در هیئت زینبیون در ستاد اربعین حسینی حوزه فرهنگی است و خدام فرهنگی بر حوزه کودک و نوجوان متمرکز است که موکب خاصی ندارند. چون متحرک هستند و مسئولیت این بود و هر 100 موکب عمودی در قالب تیم های 3 تا 4 نفره در موکب های زنانه -چه موکب های بانوان عراقی و چه ایرانی- حضور پیدا می کنند و خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: این موکب پس از موکب به این معناست که مخاطبان آنها هر روز از صبح تا شب حلقه ای چند هزار نفری هستند. برای کودکان، آنها به خواندن داستان، قصه گویی، بازی کردن، بازی کردن، نقاشی کردن و … عادت دارند تا بچه ها از نظر محتوایی غنی تر و عمیق تر به این سفر معنوی بپردازند و خاطره ای فراموش نشدنی داشته باشند. . خاطراتی از او.

مسئول هیئت زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت های موکب بین المللی گفت: در این موکب از کشورهای زیادی مخاطب داشتند و تلاش می کنند شبکه گسترده ای از مخاطبان ایجاد و حفظ کنند. .

اردبیلی همچنین با اشاره به ویژه برنامه های رژه بین المللی خاطرنشان کرد: این فعالیت خاطرات خاص و جذابی را ایجاد کرد. حتی در این موکب چند خادمان جوان داریم که به زبان های خارجی مسلط هستند که مخاطبان جوان کشورهای دیگر را به این موکب می کشاند. مثلاً گروهی از دانشجویان کانادا و کشورهای اروپایی را به این رژه جذب کردند و رابطه جالبی برقرار کردند.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان و خانواده نیز با اشاره به بخشی دیگر از فعالیت و کار موکب ها تصریح کرد: این قسمت کار موکب ها است و وابسته به شهرداری است و «مادر» را ایجاد کردند. و کودک» که بهترین و پرجزئیات ترین موکب های منطقه است. علاوه بر این، ما یک رویداد ایده پردازی در تهران ایجاد کردیم و از همه موکب هایی که در آن ایده خاصی درباره «مادر و کودک» دارند دعوت کردیم. برای شرکت با آنها و از آیتم های خودشان که نوآورانه بودند حمایت کردیم، زیرا در این 2-3 سال مشغول طراحی و تولید این بازی ها، کارت ها و صفحه خوان ها بوده ایم و بر اساس نیازهای محقق شده توسط خادمان و در این رویداد فکری، این تاپیک هم مورد توجه قرار گرفت و الحمدلله مفید بود.

الاردبیلی ادامه داد: خط دیگر توان کارکنان دولت است که تجربه کار با مادر و کودک را دارند اما نتوانستیم آنها را جابه جا کنیم و اسکان دهیم. مطالب و مطالب آموزشی به آنها دادیم و آمدند و در واقع امسال از رکن 1 به رکن 14 نزدیک به 1400 نفر از خادمین فرهنگی «مادر و کودک» را به بهترین نحو پوشش دادند.

وی با اشاره به پذیرش سرویس مادر و کودک توسط دفن زباله عراق گفت: محل دفن زباله عراق نیز به این سرویس مادر و کودک بسیار علاقه مند شده است و مدام از شما می خواهند که اینها را ترجمه کنید. مطالبی را برای ما به مدل های عراقی که به ما داده اند، بفرستیم تا بچه هایمان یاد بگیرند، علاقه مند است که زن عراقی در طول سال با آنها ارتباط برقرار کند، تا آموزش ببیند تا بتواند ارائه دهد این خدمات در موکب های عراقی.

الاردبیلی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما تسریع، تسهیل و کمک به ایده های نو در اربعین است.

در ادامه برنامه مرضیه مینی پور مسئول موکب العقیله ناحیه بین المللی زینبیون هیئت اربعین حسینی را در ستاد شهرداری تهران و مهرناز خسروی مسئول فرهنگی مادر و کودک را معرفی کردند. راهپیمایی، فعالیت های کارکنان این دو اداره را ارائه کرد.

لازم به ذکر است کمیته زینبیون اربعین حسینی در ستاد شهرداری تهران برای سومین سال متوالی به ریاست مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیر کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران در دو نوبت مشغول به کار است. حوزه ها: امور بین الملل و کودکان و نوجوانان.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *