فاز اول پروژه احیا و ساماندهی رود دره فرحزاد به مساحت ۵۴ هکتار به‌زودی‌ به بهره‌برداری می‌رسد

تبلیغات بنری


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از بهره برداری از فاز اول پروژه رودخانه دره فرحزاد به مساحت 54 هکتار خبر داد و گفت: پس از اتمام فاز اول این پروژه، فاز دوم پروژه پروژه آغاز خواهد شد. پروژه احیاء و ساماندهی رودخانه وادی فرحزاد به مساحت 103 هکتار آغاز می شود.

یورنا – به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نذری گفت: پروژه احیاء و ساماندهی رودخانه فرحزاد یکی از پروژه های بزرگ مدیریت شهری است که در مناطق 2 و 5 واقع شده است.

نظری افزود: کل پروژه رودخانه دره فرحزاد به وسعت 157 هکتار است که فاز اول این پروژه به مساحت 54 هکتار به زودی افتتاح و در اختیار عموم قرار می گیرد. فاز دوم پروژه احیاء و مدیریت رودخانه وادی فرحزاد نیز پس از اتمام فاز اول به مساحت 103 هکتار آغاز می شود.

وی با برشمردن فعالیت هایی که در فاز اول طرح احیاء و ساماندهی رودخانه فرحزاد اجرا شده و در حال اجراست گفت: احیاء و لایروبی کانال ها، احداث فاضلاب و شبکه های آبیاری، احداث مسیرهای عابر پیاده، اجرای شیب ها. و تراس، عملیات تخریب، آوار برداری و غربالگری، زباله برداری، حصار کشی، ساخت دیوارهای سنگی خشک چینی، ساخت پل سنگی آبشار (تراس و شیب)، ساخت پله سنگی، ساخت پله چوبی، ساخت دیوار سنگی رودخانه از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه می توان به احداث پارک تحقیقاتی، احداث پل های سنگی برای آبشار و خوش مرام، پوشش گیاهی، درختکاری و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *