عملکرد پینگ‌پنگ‌بازان المپیکی قابل پیش‌بینی بود!/ ضرورت تشکیل کمیته فنی در فدراسیون

تبلیغات بنری


گفتگو

دبیر سابق فدراسیون تنیس روی میز گفت: مهم ترین نقص فدراسیون نبود کمیته فنی است که باید کمیته ای برای نظارت بر عملکرد تیم های ملی، طراحی برنامه های مناسب برای فدراسیون و استعدادیابی تشکیل شود. .

امیر العامدی وی در گفت وگو با میزان، درباره شرایط فعلی تنیس روی میز و نتایجی که در المپیک پاریس به دست آورد، اظهار کرد: نیما عالمیانان در ابتدا پس از محرومیت خود به موضوع تمرین بیش از حد در مصاحبه اشاره کرد که توضیح این موضوع از این قرار است. نه تنها به اوج خود رسید، بلکه باعث آسیب دیدگی او نیز شد.

مصاحبه نیما نارضایتی از آخرین اردوی قبل از المپیک است

وی ادامه داد: ثانیاً در برنامه ریزی فردی باید هماهنگی بین مربی و بازیکن و در نظر گرفتن اصل برنامه تمرینی، الگوسازی و سایر اصول تمرینی وجود داشته باشد تا نتیجه مناسب و مطلوب ایجاد شود. این نوع مصاحبه در واقع نارضایتی نیما از آخرین اردوی قبل از المپیک است.

این پیشکسوت تنیس روی میز گفت: عدم کسب سهمیه اختصاص یافته به تیم مردان نیز نشان از برنامه ریزی ضعیف برای ارتقای رده بندی و ارزیابی هر بازیکن دارد و عملا این فرصت را از دست داده ایم. به نظر من مهمترین مشکل، نبود کمیته فنی در فدراسیون به بهترین و کارآمدترین شکل است که بتواند عملکرد تیم ها را زیر نظر بگیرد و برنامه های مناسبی برای فدراسیون طراحی کند.

ما هیچ حمایتی نداریم و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم

امیدی با اشاره به عدم حمایت از تیم ملی تصریح کرد: عدم حمایت در تیم های ملی، بی انگیزگی و بی برنامگی در بین بازیکنان اصلی از دلایل شکست است. برای حداقل 20 نفر باید یک برنامه 4 ساله با کمک مربیان ملی و منطقه ای نوشته شود تا هر کدام خود را رقیب منتخب المپیک بعدی بدانند. باید سازوکار مناسبی برای دستیابی به برنامه ها ایجاد شود.

دبیر سابق فدراسیون تنیس روی میز در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد همه در حد انتظار بود و در خوشبینانه ترین موارد هم انتظار نتایج بهتر وجود نداشت. باید بپذیریم که کسب نتایج در بالاترین سطح در مسابقاتی مانند بازی های المپیک نیازمند برنامه ریزی بسیار بهتری است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *