عملکرد دختران پاراتکواندو راضی کننده بود

تبلیغات بنری


مدیر فنی تیم پاراکوندوی بانوان درباره سقوط پاراکوندوکاران ایران در آخرین مسابقه و آخرین مرحله گفت: بازیکنان ما جوان هستند و با نزدیک شدن به فینال رقابت ها جو سالن سنگین شد و سخت شد. . تا بازیکنان ما تحمل کنند و مدیریت کنند.

یورنا – شور چاورزسرمربی تیم پاراکوندوی بانوان ایران در پایان اولین روز از بازی های پارالمپیک 2024 پاریس درباره عملکرد شاگردانش گفت: کسب مدال نقره زهرا رحیمی را به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم این مدال کسب شود. لبخند بر لبانشان خواهد نشست دختران ایرانی در این مسابقات زحمت کشیدند و خیلی های دیگر به آنها کمک کردند. این دومین بازی پارالمپیک بود که پاراکوندو در آن شرکت می کرد و در مقایسه با پارالمپیک قبلی توکیو، سطح بسیار بالا و متفاوتی داشت.

وی افزود: دختران ما بازی های سختی انجام دادند. عبدالله پور در دور اول با پرو قهرمان سابق پارالمپیک بازی کرد که دو بار او را شکست داد اما در این میدان بزرگ تجربه حرف اول را می زند و رقیب باتجربه تر است. زهرا رحیمی جوان ترین ورزشکار اعزامی ایران به پاریس بود که با نفرات دوم و چهارم جهان و قهرمان بازی های آسیایی هانگژو به رقابت پرداخت و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. در فینال حریف رحیمی بازیکن باتجربه ای بود و تجربه او به نفع رحیمی بود اما خوشحالم که او مدال گرفت و امیدوارم بتواند در مسابقات و پارالمپیک پیش رو جبران کند.

مدیر فنی تیم پاراکوندوی بانوان درباره سقوط پاراکوندوکاران ایران در آخرین مسابقه و آخرین مرحله گفت: بازیکنان ما جوان هستند و با نزدیک شدن به فینال رقابت ها جو سالن سنگین شد و صبر و حوصله و مدیریت برای بازیکنان ما که تجربه کمتری دارند سخت بود. در مجموع از عملکرد تیم ملی ایران راضی هستم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *