عضویت رایگان و دائمی مدال‌آوران المپیک در باشگاه‌های عضو انجمن

تبلیغات بنری


با اعلام انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران و با موافقت اعضای هیأت مدیره و باشگاه داران این انجمن، مقرر شد خدمات رایگان و منظمی به مدال آوران کشورمان در پاریس ارائه شود. بازی های المپیک.

یورنا – به گزارش روابط عمومی کانون باشگاه داران استان تهران، پس از موفقیت ها و تاریخ سازی ورزشکاران عزیزمان در بازی های المپیک پاریس و بنا به نظر هیئت مدیره این انجمن، مقرر شد کلیه باشگاه های عضو اتحادیه باشگاه داران استان تهران در بازی های المپیک پاریس به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد و همیشه همراه با مدال آوران فعالیت می کند.

کافه صدقی ضمن اعلام این خبر گفت: باشگاه های ورزشی در بخش خصوصی یکی از محورهای اساسی توسعه ورزش قهرمانی هستند و باید علاوه بر ارتقای نشاط و نشاط ملی، خدمات خوب و با کیفیتی را به قهرمانان کشور ارائه کنند. از گروه های مختلف بخش های جامعه

همانطور که رئیس هیئت مدیره کانون باشگاه داران تهران بیان کرد: بر اساس تصمیم هیئت مدیره کانون باشگاه داران که خوشبختانه مورد تایید اعضا قرار گرفت، از این پس مدال آوران المپیک پاریس می توانند از خدمات باشگاه های عضو و استخرهای شنای انجمن، اولین اقدام حمایتی برای قدردانی و حمایت از قهرمانان ورزشی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا طرح ها و برنامه های جامعی برای حمایت از قهرمانان داریم که به زودی رونمایی می کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *