«عروس غزه» به نیمه راه رسید

تبلیغات بنری


پنجمین سوگواره «بهشتی بهشتی» همراه با اجرای آیین «عروس غزه» در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی خلیج عربی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

یورنا به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پنجمین سوگواره «ریحانه بهشتی» توسط موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مؤسسه نوین فرهنگی و هنری گیل بهشتی برگزار می شود. با هدف رساندن پیام عدالت خواهی و مقاومت در برابر بی عدالتی با ارائه نمایشنامه «عروس غزه» در تاریخ 19 مرداد در مرکز همایش های بین المللی خلیج عربی در محل برگزاری نمایشنامه «عروس غزه» آغاز به کار کرد. موزه اسلامی. انقلاب و دفاع مقدس تا 28 مرداد از ساعت 19 الی 22 ادامه دارد.

در این اثر سعی شده تا با استفاده از تکنیک های مدرن تئاتر و موسیقی آیینی، صحنه هایی از واقعه عاشورا بازسازی شود و در عین حال به شباهت های این واقعه با وقایع جاری فلسطین نیز اشاره شود. این نمایش با استقبال گسترده هنردوستان و منتقدان روبرو شد و بسیاری آن را یکی از مهمترین آثار هنری سال دانستند.

زینب عبدالرضا تهیه کننده و کمال مقدم کارگردان این نمایش هستند.

لازم به ذکر است تماشای این اثر رایگان بوده و علاقه مندان می توانند تا تاریخ 28 مرداد 1403 جهت ثبت نام رگولاتوری با شماره 09999924610 تماس گرفته و یا به سایت www.evand.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *