ظریف امشب مهمان تلویزیون است/ پخش «سلمان فارسی» از سال ۱۴۰۵

تبلیغات بنری


پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در واکنش به اظهارات ستاد مسعود پزشکیان مبنی بر عدم همکاری صدا و سیما در اطلاع رسانی روند انتخاب وزرا به حضور محمدجواد ظریف رئیس سازمان صدا و سیما اشاره کرد. رئیس شورای راهبردی دولت 14 امشب مهمان تلویزیون است.

یورنا رئیس سازمان صدا و سیما صبح چهارشنبه ششم تیرماه در حاشیه دیدار هیات دولت با خبرنگاران با اشاره به تاریخ پخش سریال سلمان فارسی گفت: سریال سلمان پرشین ” سریال از نظر تامین مالی و برنامه انتظاری به بهترین شکل ممکن و در دست ساخت است و نمی باشد … پخش سریال سلمان فارسی تاخیری ندارد.

رئیس سازمان صدا و سیما با به تعویق انداختن ارزیابی برنامه های تلویزیونی دهه اول محرم به روزهای آینده تصریح کرد: برنامه های ایام محرم همچنان ادامه دارد و به استثنای برنامه هایی که ویژه عاشورا و عاشورا بوده است. نهم، مابقی برنامه ها در حال تولید و ضبط است و بعد از ماه محرم، پژوهشگاه از نظر پذیرش برنامه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد. طبیعتاً به نظر می‌رسد برنامه‌های پیشگامی مانند حسینیه معالی نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری کرده است.

رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به اعلام ستاد انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر عدم همکاری لازم از سوی صدا و سیما در زمینه ابلاغ روند انتخاب وزرا، گفت: همکاری ها کامل است. رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم نیز امشب دعوت شده بود که انشاالله در این باره توضیح خواهد داد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *