طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد

تبلیغات بنری


جلسه کمیته اقتصادی، بازرگانی و اداری با هدف بررسی طرح ساماندهی کارکنان در موسسات موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در مجتمع تشخیص کارایی برگزار شد.

یورنا – به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جلسه کمیته اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیشنهادی غیر از «ساماندهی کارگران در نهادهای موضوع ماده 29 قانون» به تصویب رسید. «برنامه پنج ساله ششم توسعه» ارائه شده به مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عدالت محوری در جذب نیروی انسانی و تداوم خدمت و ارتقای آنها، انعطاف پذیری، تناسب و منطقی کردن نظام اداری برای دستیابی به اهداف چشم انداز و صرفه جویی در هزینه های عمومی کشور، تاکید بر تحول بنیادین ساختارها، منطقی سازی اندازه دولت و حذف موسسات موازی و هزینه های غیرضروری و غیرضروری از جمله مواردی بود که با طرح ساماندهی کارکنان در موسسات موضوع ماده 29 قانون برنامه پنج ساله ششم و سیاست های کلی که قبلاً توسط اعضای سازمان عالی نظارت تایید شده بود، مغایرت داشت.

در پایان این نشست مقرر شد با توجه به تشکیل همزمان دولت و مجلس نمایندگان جدید، طرح مشترک دولت و مجلس نمایندگان برای ساماندهی نظام اداری کشور بررسی و درج شود. دوباره دستور کار .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *