ضرورت تامین زیرساخت‌های لازم برای زندگی عشایر استان تهران

تبلیغات بنری


استاندار تهران با اشاره به لزوم داشتن الگو و روش برای بادیه نشینان عشایری گفت: تامین زیرساخت های لازم برای زندگی بادیه نشینان در استانداری تهران ضروری است.

یورنا-به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، علی رضا فخری استاندار تهران عصر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای بادیه نشینان استان تهران که با حضور نمایندگان مردم در استان برگزار شد، گفت: بادیه نشینان و مردم رامین، پیشوا، قرچک، تهران و پاکدشت و برخی از مدیران کل و فرمانداران شمیرانات و شید نشان می دهد که بادیه نشینان نیروهای ذخیره انقلاب هستند و دلایل آن کاملاً قانع کننده و روشن است. و گفت: کسانی که. بر عهده گرفتن مسئولیت های بزرگ در رفع نیازها علیرغم توانایی ها و دشواری های محدود، جایگاه والایی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه بادیه نشینان شرایط خاصی دارند، گفت: آنها بدون توجه به شرایط شهری و روستایی زندگی می کنند و این امر باید با توجه به اقلیم و جغرافیای حضور آنها مورد توجه قرار گیرد.

الفخاری با اشاره به اینکه زندگی بادیه نشینی نیازهای اولیه غذایی مردم را تامین می کند، افزود: باید برای این مقوله الگو و روش و زیرساخت های لازم در رابطه با حفظ محیط زیست از جمله عدم تخریب و نحوه حفظ محیط زیست داشته باشیم. خود بادیه نشین ها و گروه ها مسئول باشند و اجازه ندهید افرادی که مسئولیت مدنی ندارند برای تفریح ​​به منطقه بادیه نشین بروند.

وی بیان کرد: عیب پذیرایی مردم در محیط های بادیه نشین این است که از اصول اولیه تامین گوشت، لبنیات و سایر مشتقات محروم هستیم.

استاندار تهران بر پیشرفت ارتباطات در منطقه بادیه نشین تاکید کرد و گفت: در این زمینه نیازمند ابزار و تجهیزات برای توسعه این ارتباطات هستیم همچنین باید مرزهای بادیه نشینان را مشخص کرد و اجازه تردد افراد غیرمسئول را نداد. آن مناطق

الفخاری بر تامین مواد اولیه زندگی بادیه نشینان تاکید کرد و افزود: این مواد باید به مقدار زیاد و به موقع تهیه شود.

استاندار تهران بر لزوم ارائه تسهیلات لازم به بادیه نشینان از جمله وام بادیه نشینی تاکید کرد و گفت: بادیه نشینان با ارائه تسهیلات می توانند از این مبالغ به عنوان سرمایه در گردش استفاده کرده و نیاز دام، نهاده ها و علوفه را تامین کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *