ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی گسترده در ایام اربعین

تبلیغات بنری


رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان ها و ادارات تابعه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را در دستور کار قرار دهند، گفت: روابط عمومی ها می توانند از ظرفیت های رسانه ای موجود برای ارائه خدمات استفاده کنند. اطلاعات گسترده ای در مورد اقدامات ویژه در این ایام.

یورنا – به گزارش وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی توسعه ایام اربعین که امروز دوشنبه 24 مردادماه با حضور نمایندگان روابط عمومی سازمان های تابعه و ادارات راه و شهرسازی در استانداری های میزبان برگزار شد، باید به دور از جنبه سیاسی باشد فضاها و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم اربعین به کار گیرند.

وی در ادامه توضیح داد: روابط عمومی می تواند از توان خبرنگاران و فعالان رسانه ای در اطلاع رسانی هر چه بیشتر و گسترده نسبت به اقدامات انجام شده در زمینه خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی بهره مند شود.

برگزاری کمپین های مختلف برای تسهیل زیارت اربعین

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به کمپین های ایجاد شده توسط دستگاه های فعال در حوزه حمل و نقل افزود: ایجاد کمپین های مختلف می تواند سفر زائران اربعین را تسهیل کند و از این طریق دستگاه ها بتوانند خدمات ارائه دهند. با سازماندهی راهپیمایی ها حول محور این کمپین ها و ارائه اطلاعات مرتبط به مردم.

قربانی همچنین بر لزوم بهره مندی از توانمندی های دستگاه های وابسته به وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و گفت: سازمان هواشناسی می تواند با ارائه گزارش هواشناسی در مناطق مختلف اربعین زمینه برنامه ریزی بهتر برای مردم برای حج امسال را فراهم کند. در جاده .

وی افزود: سازمان هواپیمایی، شرکت فرودگاهی و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز می توانند با برگزاری برنامه های فرهنگی و برپایی موکب هایی که خدمات جدیدتری نسبت به سال های گذشته ارائه می کنند، به مسافران خدمات ارائه کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان حمل و نقل زمینی و ارتباطات زمینی بیشترین سهم از تردد مسافران و همچنین ارائه خدمات در معابر مرزی را بر عهده دارد، می تواند به مردم خدمات ارائه کند. در سفرهای اربعین برای ارائه دقیق ترین اطلاعات در مورد خدمات و رویدادهای مربوط به اربعین.

آغاز حمل و نقل دریایی مسافران اربعین ضروری است

قربانی همچنین در پایان بر ضرورت آغاز حمل و نقل دریایی مسافران اربعین تاکید کرد و گفت: بنادر و نهاد دریایی با تلاش های صورت گرفته و مذاکرات با طرف عراقی به زودی سفرهای دریایی اربعین را آغاز خواهند کرد و امیدواریم در آنجا وجود داشته باشد. که سهم خطوط دریایی از زیارت اربعین در سال های آینده افزایش می یابد.

در ادامه این نشست، نمایندگان روابط عمومی در دستگاه های وابسته به وزارت راه و شهرسازی و ادارات راه و شهرسازی استانداری های میزبان زائران اربعین گزارشی از توانمندی های موجود ارائه کردند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *