ضرورت اقدامات تبیینی دستگاه‌های استان تهران برای مشارکت مردم در انتخابات

تبلیغات بنری


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر لزوم اقدامات توجیهی نهادها برای حضور مردم در انتخابات تاکید کرد.

یورنا- به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان و شهرستان های استان تهران بر استفاده از توانمندی های آموزشی تاکید کرد. در روزهای مختلف وی برای آشنایی دانشجویان با ادبیات سیاسی کشور و انتخابات گفت: در انتخابات اخیر زمینه تبیین مشارکت مردم در انتخابات توسط نهادهای مختلف برای انجام بهینه وظایف خود بررسی شده است که این امر ضروری است. لازم است در انتخابات 17 تیر نیز این اقدامات شفاف سازی انجام شود.

نماینده سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه مدیران آموزش و پرورش شهرستان و شهرستان های استان تهران و همه اعضا در انتخابات حضور کامل داشتند، گفت: از همه عزیزان در این زمینه تقدیر و تشکر می کنم.

جوهری با اشاره به اینکه اقدامات استان تهران در انتخابات اسفند و اردیبهشت در زمینه رای گیری مقدماتی در این راستا الگو شده است، افزود: در این راستا توانستیم تجمع 12 هزار نفری رای اولیه مردم را تشکیل دهیم. حضور جناب وزیر کشور و برگزاری مراسم مشابه در شمیرانات.

معاون استاندار تهران در خصوص راهکارهای چهارگانه مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص «امنیت»، «مشارکت»، «رقابت» و «سلامت» گفت: در این انتخابات تمام تلاش خود را برای تحقق این راهکارها به کار خواهیم بست.

وی افزود: در انتخابات گذشته همایش ویژه هنرمندان تهرانی برگزار کردیم و این دستاورد و نشست بسیار خوبی بود و در این دوره این نشست را برای اساتید و دانشگاهیان تهرانی نیز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *